آناتومی نمای ساختمان سنگ خشک

بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می گیرد. هر روز یک نمونه ی ناقص از این سبک در کنارمان قد می کشد و مالکان بدون اینکه بدانند در حال تقلید از چه فرهنگی هستند ، تنها به دنبال شکوه و تجمل می گرندند! آنچه خواندید هویت واقعی سبک رومی و به طبع آن نماهای رومی بود، حال نگاهی به خیابان ها و کوچه های اطرافمان بیاندازیم. نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد. برای مثال آجر و سنگهای رسوبی همچون تراورتن با قدرت جذب آب بالایی که دارند، باعث میشوند نمکهای موجود در ملات پشت سنگ، به سطح نما بیایند و ظاهر زشتی در این قسمت ایجاد شود. سنگ ساختمانی به دسته هایی مانند سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ چینی سفید و سنگ تراورتن تقسیم می شود که از نظر مقاومت گرانیت و سنگ تراورتن برای نمای ساختمان در بالاترین سطح قرار دارند.

نمای ساختمان سنگ

پانل های استرچ متال با ضخامت های مختلف در رنگ های سفارشی و با قطر چشمه های متنوع به صورت آماده برای نصب به کارگاه های ساختمانی ارسال می گردد. و هر چقدر هم که قدرت پوشش دهی پوشش های زینک ریچ بیشتر باشد بودجه ی شرکت نیز بیشتر حفظ می شود. در واقع نمای ساختمان نقش عایق را نیز بازی میکند و موجب میگردد که هدر رفت انرژی در کمترین میزان ممکن پدیدار گردد. مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت مناسب را انتخاب کنید. نرم افزار Lumion یک ابزار طراحی نمای سه بعدی و مخصوص معماران و طراحان است. نمای مینرال امروزه یکی از جدیدترین نماهای مورد استفاده برای ساختمان ها است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. مجموعه ای جدید و مدرن از عکس های نمای آپارتمان ایرانی سه تا شش طبقه را در این مطلب برای شما در نطر گرفته ایم. در ادامه این مطلب تصاویر انواع طرح های جدید نمای مغازه و فروشگاه های مختلف با طراحی های جدید را مشاهده خواهید کرد. This c​onte᠎nt w​as gen᠎erated with the help  of behsaznama  Content G en​erat or  Demov᠎ersi on᠎.

قیمت سنگ نمای خشک

در طراحی نما به سبک مینیمال، از رنگ های روشن و بیشتر رنگ سفید استفاده می شود. تهران در یک موقعیت جغرافیایی ویژه واقع شده است به نحوی که برروی گسل بزرگ ری و همچنین در مسیر بادهای تند فصلی قرار دارد که هرروز این عوامل از عوامل خطرناک برای قسمت های مختلف ساختمان هستند و بخصوص باعث ریزش در سنگ نما که درصورت وقوع می تواند خطرات جانی و مالی زیادی داشته باشد ، به همین خاطر پیچ و رولپلاک نما در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است . ورق های کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. به منظور جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان عمدتا روش های گوناگونی وجود دارد. از جمله ویژگیهای بتن اکسپوز، دارا بودن سطحی صیقلی، یک دست و صاف است که زیبایی بی نظیری برای نمای ساختمان به وجود میآورد. This post h as been writt en ​wi th behsaznama᠎ Con tent Generat​or​ Demoversi᠎on!

در ساخت این نوع نما از طرح و رنگ های متنوع استفاده نمی شود. اما دقت داشته باشید که حتما رنگ نمای با کیفیت تهیه کنید و برای اجرای رنگ نما نیز از افراد ماهر کمک بگیرید. نمای خارجی: با ظهور مدرنیسم در معماری و شروع عصر مدرن علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از ییش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل شده است. نمای هر ساختمانی بر روی مجموعه بافت شهری تاثیر مطالب بشتر گذار است. این مجموعه با بکارگیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری است و توانسته کلیه پروژه های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند.

دیدگاهتان را بنویسید