آناتومی نمای ساختمان

ضروری است طرح نما حتی المقدور بیانگر عملکرد ساختمان باشد به نحوی که نوع استفاده از آن را به بیننده القا کند بطور مثال نمای یک ساختمان مسکونی در یک محله مسکونی بایستی با عملکرد ساختمان سنخیتکامل داشته باشد. تکنولوژی جدید در نمای ساختمان ما را قادر میسازند تا طرحهایی با عملکرد بالا ارائه کنیم که در مشاوره و اجرا نما میتوانید این طرح ها را مشاهده نمایید، که با آزمایش نمونه اولیه تأیید شدهاند. در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. حتی اگر نصب این سیستم هزینه بر و پیچیده تر باشد ، بیشتر اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا شکاف هوا عامل بسیاری از مزایای روکش صفحه باران است. در این مطلب ابتدا به ذکر ضرورت و مزایای آببندی کردن نما میپردازیم و سپس تعدادی از روشهای رایج این کار را معرفی میکنیم. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود.

نمای سنگ خشک، دارای سیستم مکانیکی و خودایستا می باشد.

و دوباره اقدام به پیچ و رولپلاک نما کرده ایم .باید بدانیم که حتی سنگ های اسکوپ شده را نیز باید تثبیت و مقاوم سازی کرد. همچنین هزینه طراحی نمای مدرن بسته به متریال اولیه استفاده شده می تواند پایین تر از سبک های دیگر باشد. نمای سنگ خشک، دارای سیستم مکانیکی و خودایستا می باشد. این نوع سنگ از لایه ها و عایق های مختلف همچون عایق های حرارتی، زیرسازی و نمای بیرونی، فضای داخلی تهیه شده است. استفاده از المان های مخصوص و منحصر به فرد در طراحی نمای ساختمان به بنا چهره ای زیبا و مشخص می دهد. شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. حتما در برنامه ی خود پوشش دهی سطوح بام ساختمان ها را نیز بگنجانید چرا که ممکن است برخی ساختمان ها دارای بام شیب دار باشند که کاملا از نما و منظره ی کناری قابل رویت هستند. که در این راستا نماشویی تهران با در دست داشتن امکانات و افراد مجرب می تواند.سنگ نمای شما را به پیچ رولپلاک و با طناب در جای خود سفت کرده و اطمینان خاطر را از لحاظ ایمنی و ماندگاری سنگ در نما را تامین کند.

سیمانکاری نمای ساختمان

نمای ساختمان شما مانند تابلوی نقاشی ساختمان است که تمام افراد شهر میتوانند آن را ببینند و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد و درون این تابلو است که میتوانید هنر، معماری خود را به نمایش بگذارید. اما در روش غیر نمایان که با متدهای مختلف اجرا می شود، از پیج و پلاک و کلیپس بر روی نمای کار استفاده نمی شود بلکه تمام کارها زیر سنگ انجام می شود. در زمان انتخاب نمای مناسب برای ساختمان خانه و آپارتمانمان باید این را در نظر داشته باشید که ناهمگونی غیرقابل جبرانی را در سطح شهر رواج ندهید و هدفتان را از انتخاب نمای ساختمانتان مشخص کنید. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. نمای ساختمان، قسمتی است که از هر طرف از سمت بیرون قابل مشاهده است. یراق آلات مربوط به این سیستم از اجرای نمای سرامیک خشک ، در ایران تولید می شود. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند.

کاری که می توانید در مورد نمای ساختمان انجام دهید که در 5 دقیقه آینده شروع می شود تغییر نمای ساختمان شما|Wish to نمای ساختمان خود را افزایش دهید؟ خوب است ابتدا این را بیاموزید

نمای سنگ خشک از چند مرحله تشکیل شده است. نماي لامل با وجود پيشرفت نما ، هنوز هم در کشورهاي اروپايي و آمريکايي استفاده مي شوددر این روش زیر سازی توسط پروفیل های عمودی و افقی موسوم به “Transoms” و “Mullions” که با یکدیگر یک شبکه را تشکیل می دهند انجام می شود. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. نمای ساختمان تجاری مدرن: این نوع نمای ساختمان تجاری زیبایی و سادگی را به وسیله متریالها و رنگ ها به نمایش می گذارد. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. قطعات نگهدارندۀ سرامیک خشک نیز از جنس متریال فولادی است.  This a rtic​le has been g᠎en erated wi th behsaznama Con te nt Generat᠎or ​DE​MO​.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید