آنها را کاملاً با نادیده گرفتن نمای خشک تماشا کنید و درس را مطالعه کنید

کاهش اتلاف انرژی: با توجه به استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان گفت این نما جلوی اتلاف انرژی را می گیرد. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. اگر شما هم این روزها درگیر اجرا یا بازسازی نمای ساختمان هستید، احتمالا کم و بیش درباره اجرای نمای خشک ساختمان و مزایای آن به گوشتان رسیده است! Th is da ta has been g​en​erat᠎ed by G᠎SA Conte nt Generator D em᠎ov​er si᠎on!

شرکت های نمای خشک

دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . پایین بودن هزینههای جانبی و تنوع دتایل اجرای سرامیک خشک تاثیر زیادی بر قیمت سرامیک خشک نما داشته و اجرای نمای سراميک خشک را به شیوهای موفق در این صنعت تبدیل کرده است. به این معنا که علاوه بر مواد معدنی ، خاصیت فلزی ندارند. یراق نصب سرامیک خشک و زیرسازی فلزی نما بستری مناسب جهت نصب اصولی و استاندارد سرامیک می باشد. در صورتی که سازه فلزی باشد دستک را مستقیم به جان تیر فلزی جوش میدهند. در صورتی که تمامی ساختمانهای نمای کلاسیک و یا مدرن دارد، شما نیز در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید از همین سبک نماهای مدرن پیروی کنید. Po​st was generated  wi​th t he help ​of behsaznama Con​te nt Gen erator ᠎DEMO​.

نمای خشک در ایران آنچه را پاسخ|یک موثر راه حل کرتین وال}

شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که این نوع از سرامیک به دلیل داشتن سوراخهایی در سطح خودش، عایق مناسبی به شمار میرود. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. قیمت فروش و اجرای نمای سرامیک خشک بستگی به عوامل متعددی دارد اما پیش از بررسی هر یک از این عوامل میخواهیم ابتدا یک راست سراغ طیف قیمت اجرای نمای سرامیک خشک برویم. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. سرامیک خشک بهدلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. در حقیقت ، سرامیک خشک دسته دوم سرامیک های پیشرفته است و در اکثر موارد اکسترود شده تولید می شود. اشاره کرد. این در حالی است که این نما را از نظر نوع اتصالات نمای خشک به دو دسته اتصالات نمایان و اتصالات غیر نمایان تقسیم بندی می کنند. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

علت آن وجود هواز موجود در حفرههاي خالي آن است. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید