آنچه در میان جمعیت درباره نمای ساختمان به شما نمی گویند

عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. که تمام این موارد در کنار هم جلوه و نمایه ای از شخصیت ساکنین ساختمان مورد نظر بیان میکنند. به همین دلیل رنگ نمای ساختمان باید دارای یک خاصیت ضد جاذب در برابر این آلاینده ها باشد تا بتواند سطح درخشندگی و پاکیزگی خود را برای یک بازه ی زمانی طولانی مدت حفظ بیشتر بخوانید کند. به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،اهمیت طراحی نمای ساختمان: ساختمان های یک شکل و بی هویت از ظاهر بیرونی خود میتوانند احساس تهی بودن را به مخاطبان انتقال دهند و با گذر زمان منظر شهری را ویران سازند.  This article h as  been writt᠎en by behsaznama Content Genera tor DEMO .

سنگ نمای خشک

همانطور که گفتیم اهمیت به کیفیت و چگونگی نمای ساختمان می تواند روی ارزش ساختمان تاثیر بگذارد و به همین دلیل حتما باید به شکلی حرفه و امروزی با بهترین طرح ها و متریال ها طراحی شود . رنگ نما یکی از پرمصرف ترین موادی است که این روزها در ساختمان ها به کار می رود. این اصطلاح غالباً فقط برای نمای اصلی یا جلوی خانه به کار می رود. یک طراحی استاندارد، اصولی و زیبا در نمای ساختمان، برای سالهای سال پا برجا مانده و هماهنگی زیبایی در محیط شهر و منطقه به وجود خواهد آورد. هیچ خبری از تزئینات اضافه در نما نیست و در سادهترین حالت ممکن طراحی میشوند. مراحل اجرای رنگ آمیزی چندان فرآیند پیچیده ای نیست تنها با یک سینی رنگ و همچنين غلتک های رنگ آمیزی می توانید کار خود را آغاز کنید. قبل از طراحی نمای ساختمان حتما از کاربری ساختمان اطلاع پیدا کنید. این سبک از طراحی همان گونه که از نام آن پیداست، از معماری ساختمانهای روم باستان الهام گرفته شده است. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم.

سیمانکاری نمای ساختمان

معمولاً به صورت خشک تولید می شوند که برای رقیق شدن با آب ترکیب می شوند. رنگ آمیزی نماهای چوبی نیازمند یکسری مراحل آماده سازی مقدماتی می باشد چرا که سطح چوب باید بخوبی پردازش و آماده ی پذیرش رنگ نما باشند. با توجه به آنکه سطوح فلزی بیشتر نسبت به عوامل جوی واکنش نشان می دهند و مستعد زنگ زدگی هستند حتما قبل از پوشش دهی اصلی، مراحل آماده سازی و اعمال پرایمر های ضد خوردگی را در برنامه ی کاری خود قرار دهید. به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. جهت اجرای رنگ روی نمای ساختمانها، باید زیرسازی های لازم را انجام داد که قبل از هرچیز نیاز به داشتن سطحی مسطح است و این سطح معمولا بوسیله سیمانکاری آستر و رویه انجام می شود.

حقیقت ممنوع در مورد نمای ساختمان که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

چه نوع سنگ نما نیاز به پیچ و رولپلاک دارد؟ ما تمامی خدمات در زمینه انتخاب سنگ نما ، پیچ و ورلپلاک نما ،نصبتوری،نقاشی نما ، نماشویی ،سیمانکاری،پولیش و نانو و آب بندی نما و تمامی خدمات نما با ضمانت کتبی وبهترین کیفییت انجام می دهیم . به همین منظور ضروری است که این امر توسط افراد متخصص و کارشناسان انجام پذیرد. مصالح متفاوتی در ساخت نمای ساختمان کاربرد دارند که سنگ ساختمانی از محبوب ترین انواع آن است. هیچ گونه خطایی در مرحله شاسی کشی نمای ساختمان جایز نیست، زیرا باعث کج و معوج شدن نما و ریزش آن می شود. سنگ قبل از اینکه در ساختمان به کار برده شود، در کارخانه ها به مرحله فرآوری می رسد. اینکه این ترکیبات رنگی چقدر قدرت پوشش دهی دارند و آیا می توانند هزینه های مرتبط با خرید ما را کاهش دهند؟ اما این مورد را در نظر بگیرید که سطح خشن و ناهموار می توند ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را افزایش دهد که یک رقم بسیار قابل توجه است و به مراتب منجر به افزایش هزینه های شما خواهند شد. از جایی که در یک آپارتمان انواع و اقسام فرهنگ، فکر مختلف در ارتباط با مسائل مربو ط به ساختمان به خصوص بخش های مشاع ساختمان اختلافاتی به وجود می آید باید فردی مسئولیت پذیر با نام مدیر به کلیه ی اعمال رفتار ساکنین نظارت داشته باشد.  Artic le was creat​ed ​wi th t​he he​lp of behsaznama Content G᠎enerat᠎or DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید