آنچه وارن بافت می تواند در مورد دتایل نمای خشک سنگ به شما بیاموزد

این نمای زیبا، علاوه بر دارا بودن قدرت انعطاف پذیری بسیار بالا، ناهمواریهای سطح زیرین را پوشش داده و یک سطح هماهنگ و یکدست برای نمای ساختمان به وجود میآورد. همانند رنگ آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان، اجرای رنگ نمای ساختمان نیز پیچیدگیهای خاص خودش را دارد. معمولاً بسیاری از معماران و پیمانکاران، برای اجرای پروژههای بزرگ ساخت و ساز خویش، از نمای بتن اکسپوز استفاده میکنند. سپس به راحتی بر روی قسمت های مختلف بنا نصب میکنند. کامپوزیت ورق های آلومینیومی هستند که از سه لایه تشکیل شده و به دلیل سبک وزن بودن آن در نما استفاده می شود. رنگ نما در کنار زیبایی نقش لایه محافظ را نیز ایفا میکند بنابراین باید از قدرت بالایی برخوردار بوده و چسبندگی خوبی روی سطوح داشته باشد در عین حال جلوی ترک خوردن دیوارها را نیز بگیرد. در ساخت ویلا نمای ساختمان مدرن از اهمیت خیلی زیادی برخوردار میباشد. همچنین در این سبک، به نور پردازی توجه ویژهای شده و بسیاری از بناهایی که با این سبک طراحی میشوند، از نور و روشنایی بسیار خوبی برخوردار هستند.  Po᠎st has been cre​at ed by behsaznama  C᠎on tent​ Gener ator Demoversi​on !

دتایل نمای خشک سنگ

نمای بیرونی ساختمان به نوعی با مخاطب صحبت میکند و در تمام جهات، گسترده شده است. نوعی نما بدون تاثیر ساختاری است. علاوه بر این که زیبایی ساختمان تحت تاثیر نوع نمای آن قرار میگیرد در زیبایی و چهره شهر نیز تاثیرگذار میباشد. معمولاً مصالحی که در سبک مینیمال مورد استفاده قرار میگیرند به یک یا دو نوع محدود میشوند، بنابراین تنوع چندان زیادی در مصالح این ساختمانها مشاهده نمیکنیم. به سبب این که هزینه مصالح اولیه و همچنین اجرای نمای مدرن از سایر سبکها کمتر است. ما در این مقاله سعی کردیم در مورد طراحی نمای ساختمان و هر آنچه در مورد آن لازم است بدانید، مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. طراحی نمای بیرونی برای ساختمانهای ویلایی که در مناطق شمال کشور با رطوبت و بارندگی زیاد قرار دارند، متناسب با همان شرایط تنظیم میشود. رنگهای ساختمانی اکرلیک یا همان رنگهای ساختمانی پایه آب جوتن، هم برای داخل و هم خارج ساختمان مناسباند. رنگی که ضد آب نباشد نمیتواند این محافظت را ایجاد کند. با یک مشاوره رایگان میتوانید این مسیر را همانطور که تمایل دارید طی کنید. با این وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسین و سازندگان ساختمان در ایران در اغلب طراحیهای خود رنگ را در نما حذف کرده بودهاند.

رنگ تیره دما را به خود جذب میکند و گرد و غبار به روی آن نمایان میشود. هرچند نباید فراموش کنید در هر حال هر رنگی بزنید نیاز است هر سال آن را بشویید تا همانند روز اولش شود، بخصوص در شهرهای شلوغ و پر از آلودگی این مساله زودتر نمایان میشود. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد. نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث میشود که باران و رطوبت به قسمت های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند. به مهمترین اصول طراحی نمای یک ساختمان اشاره کردیم و متداولترین مصالحی که در ساخت آن به کار میروند را برشمردیم. صرفه اقتصادی: نمای ساندویچ پانل به دلیل ساخته شدن از محصولات مرغوب موجود در بازار که باعث افزایش کیفیت آن نسبت به دیگر رقبای خود گردیده دارای قیمت تمام شده نسبتا بالایی می باشد، اما باید در نظر داشت بازگشت سرمایه آن در بهینه سازی مصرف انرژی باعث صرفه اقتصادی آن در دراز مدت می شود. علاوه براين، جوتن در بیش از 80 کشور جهان توزیع کننده دارد که نمایندگی رنگ جوتن در تهران افتخار عرضه این محصولات به مشتریان عزیز را دارا هست.

تاکتیک های شگفت انگیز نمای ساختمان که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

محصولات جوتن دوام و مقاومت بالایی دارند و بر همین اساس برای مراکز شلوغ مانند برجها، مدارس، بیمارستانها، ساختمانهای تجاری، مسکونی، اداری و رستورانها مناسب هستند. که دارای عمر و دوام بالایی می باشد. سنگ در بسیاری از اوقات سقوط خواهد کرد و دارای قیمت بالایی نیز هست آجرها کثیف میشوند چرک پذیرند و شوره میزنند. میتوانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه میشوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید مجموعه ها خود رضایتمند شوید. لازم به ذکر است که در طراحی سبک مدرن، هر کدام از ساختمانها به شکل و فرم خاصی طراحی میشوند و این سبک باعث ایجاد محدودیت برای ذهن خلاق طراحان نمای ساختمان نمیشود. مجموعهای از مهندسان باتجربه و طراحان ساختمانی در کنار یکدیگر، خدمات طراحی نما یا طراحی داخلی و حتی طراحی پلان ساختمان را بر عهده میگیرند. بنابراین، با توجه به شرایط محیط و آب و هوا، رنگی را انتخاب کنید که بتوانید مطمئن باشید سالها به روی دیوارهای خارجی خانه باقی میماند.

دیدگاهتان را بنویسید