آنچه کارشناسان درباره سنگ نمای خشک نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

در اجرای نمای رومی از سنگ های طبیعی و گاهی اوقات از سیمان استفاده میشود. در این روش از ملات ماسه سیمان برای نصب مصالح ساختمانی بر روی نما استفاده میشود. با ایجاد موج و طرحهای تلفیقی های بر روی نما میتوان بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزود. مصالحی چون شیشه، کامپوزیت و فلز با سبکی نوین و طراحی زیبا و همچنین استفاده از نورپردازی با جدیدترین روش ها و رنگ بندی های متنوع که به ساختمان جلوه ای پر شکوه خواهد داد. بهطور مثال چوب ترمووود یکی از برترین نماهای چوبی است که با استفاده از آن نمای زیبا، اصیل و آرامش بخشی را به شما هدیه خواهد داد. قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد. نمای چوبی در مقایسه انواع نماهای ساختمانی زیباترین نمایی است که از آن برای طراحی ویلاها استفاده می کنند و در مقایسه انواع نمای ساختمان ویلایی به آن توجه ویژه ای می شود. حتی المقدور از شیشه ساده وبرای کاهش آلودگی صوتی از پنجره دوجداره استفاده شود. این پیوند قوی احتمال سقوط سنگ نما را کاهش میدهد. در سطح بعضی از سنگهای نما خلل و فرجی موجود است که این سوراخ ها برای نصب بسیار مناسب هستند زیرا ملات ماسه و سیمان پشت سنگ بداخل این سوراخ ها نفوذ نموده وماله جداشدن آن از نما می گردد از جمله این سنگها می توان انواع سنگ های تراورتن نام برد.

برخی از افراد با نمای ساختمان اکسل می کنند و برخی نه – شما کدام یک هستید؟

نوع کاربری ساختمان در طراحی نما به شیوه مدرن بسیار تاثیر گذار است.به طور مثال اگر کاربری ساختمان اداری باشد برای دیده شدن بیشتر، نمای کامپوزیت پیشنهاد میشود.متریال کامپوزیت این امکان را به شما میدهد که برجستگی ها و فرورفتگی های مناسبی در نما خلق کنید که به زیبایی نما کمک شایانی می کند. تا حد امکان استفاده از متریال هایی با بافت و خطوط ساده توصیه می شود و به کار گیری حداقل دو نوع از آن ها در نما لازم می باشد. استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود دفتر معماری استودیو قاف به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با اعتبار و سابقه کار بالا آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان و سازندگان میباشد. ویژگی این گونه طراحی در این است که انواع متریال ها در طراحی نمای ساختمان تلفیقی کاربرد داشته و می توان از آنها استفاده نمود .

در این نوع طراحی نما از تعداد محدودی متریال استفاده شده و کاربرد ساده و صریح فرم ها اصل طراحی مجموعه ها است. همچنین نمای ساختمان در مناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخزدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت میباشد. نکته بعدی درباره انتخاب متریال نمای بیرونی ساختمان این است که اگر ساختمان در یک منطقه پررفتوآمد بناشده باشد باید متریال خارجی آن در برابر صوت و حرارت عایق باشد. این نما نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که دارای طرحهای متنوعی است و در سرعت بالا تهیه می شوند.این نمای ساختمانی اگرچه سازگار با محیط زیست است اما دارای عیب بزرگی است که در برابر رطوبت مقاوم نخواهد بود و به مرور زمان این نوع پوشش ساختمانی تخریب خواهد شد. این نما بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، آجر، سیمان و چوب قابل استفاده است ولی دارای عیب مقاوم نبودن در مقابل عوامل و زیبایی آن به مرور از بین میرود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید. مصالح استفاده شده در نما از جنس و کیفیت با دوام و مرغوب انتخاب شود. برای اجرای سنگ ها در نما از اسکوپ استفاده گردد و در صورت استفاده از آجر در نما، از بندکشی استفاده شود.

مروزه با پیشرفت طراحی نما انواع سنگ های مناسب و نامناسب برروی نما اجرا می شود که اکثرا ابعاد بزرگی دارند طبیعی است. در این مرحله به دلیل براقیت پیچ ها فولادی و گالوانیزه پیچ نمای ساختمان به راحتی می توانید در زیر افتاب به نمای ساختمان نگاه کنید و تمامی پیچ های نصب شده برروی نما را ببینید. برای آشنایی بیشتر با خدمات طراحی نمای ساختمان در بناباما ویدیو زیر را تماشا بفرمایید. نمای مدرن بر اساس آخرین پیشرفت ها که با متریال های به روز و متنوعی انجام میگیرد جای خود را در طراحی نما باز کرده است. مساله مهم دیگر در طراحی نمای برخی از ساختمان های شاخص ادرای و تجاری توجه به فضای کافی برای نصب و قرار گیری تابلو بر روی نمای ساختمان است. در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود. این تعویض رنگ نما با هدف بازسازیِ اون، باید با توجه به سبک خانه و همین طور سلیقه افراد انجام بشه. یک دیوار مرکب افزودنی ضروری برای هر خانه است که از ساختمان شما محافظت می کند و زیبایی را به منظره بیننده می بخشد. Th is post h᠎as ​been done ​by behsaznama C​ontent Gen​erator Dem over​sion!

دیدگاهتان را بنویسید