آنچه کارشناسان درباره نمای سنگ خشکه چینی نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

همه این موارد به کمک سیمانی تامین میشود که در ساخت بتن ها از آن استفاده می گردد. در اجرای نماهایی مانند : نماهای بتنی، سیمانی و آجری، به جهت جلوگیری سولفاته شدن و تخریب نما، باید حتما از سیمان ضد سولفات استفاده شود. زیرا پس از اختلاط باید سریعاً آن را روی سطح اعمال کنید بدون آنکه بخواهید حتی یک وقفه ی چند دقیقه ای را ایجاد کنید. بعد از هزینه کردن برای نمای ساختمان باید از آن نیز مراقبت کنید تا بتوانید سالیان سال نمایی زیبا و سالم داشته باشید. از آنجایی که مهمترین قسمت ساختمان که در نگاه اول مشاهده میشود نمای آن است باید از ابعاد مختلف به طراحی آن توجه شود. همچنین قابل توجه است که نما به عنوان واسطه ی برقراری ارتباط بین فضای داخلی ساختمان با بیرون آن یکی از موارد تعیین کننده ی کیفیت فضا می باشد. نمای سیمانی: یکی از مقاوم ترین متریال در نمای ساختمان محسوب می شود که می تواند نمایی شیک و مینیمالی را برای ساختمان ایجاد کند. نمای ترموود و چوب پلاست: بسیاری از طراحان برای ایجاد احساسی گرم در نمای خود از چوب روسی، چوب پلاست و ترموود استفاده می کنند که به راحتی با متریال های دیگر قابل ترکیب است.

دیتیل اجرای نمای خشک

Post was g᠎enerated ​by behsaznama᠎ Con te nt Generator​ D emoversion.

علاوه بر 4 مورد بالا، نمای بایرامیکس، چوبی، نمای اتیکس، سرامیکی، مینرال، کنتیکس و نانو نما نیز از جمله مهمترین انواع نمای ساختمان به شمار میروند. وی تاکید کرد: در خصوص تهیه نقشهها و طراحی و نظارت بر ساختمانها نیز شهرداری مکلف شود گزارش پیشرفت فیزیکی را از طریق سامانه و اتوماسیون ارائه دهد. روف گاردن به معنای بام سبز یا استفاده بهینه از فضای سبز روی پشت بام است. به طور کلی به سبب رابطه نزدیک نمای ساختمان با ادراک مخاطبان، موضوع مهمی برای فضای شهری محسوب می گردد و در ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. به صورت کلی نمای ساختمان باید با بافت شهری هماهنگی را حفظ کرده و چهره ی شهر را مخدوش نکند. در ضمن این نوع آجر باید عاری از ترک یا شوره باشد. برای نماهای آجری بهتر است آجرها را قبل از مصرف تیشه داری نمود منظور از تیشه داری این است که اضلاع آجررا به وسیله تیشه یا ماشینهای تراش مخصوصی کاملاً گونیا می نمائیم برای پهن کردن ملات نماهای آجری معمولاًاز شمشه ملات استفاده می کنند. همانند ملات اجرا می شود و مقاومت بالایی دارد. که حداقل 4 سانتی متر از پیچ 6 سانتی به ملات پشت سنگ نفوذ می کند.

تا حد امکان استفاده از متریال هایی با بافت و خطوط ساده توصیه می شود و به کار گیری حداقل دو نوع از آن ها در نما لازم می باشد. طراحیهای متفکرانه و ساده این ساختمان در ترکیب با رنگ خاکستری خنثی به خوبی کار میکنند و همه عناصر را به زیبایی پیوند میدهند. سادگی و مینیمال: حذف تزئینات اضافه و بی فایده و دنبال کردن یک کانسپت ساده و زیبا در این سبک مناسب می باشد. کامپوزیت زیبایی و درخشندگی منحصر به فردی به نمای ساختمان می دهد که تنوع رنگی بالایی دارد و در اجرا انعطاف پذیر، سبک و سریع بوده و عایق خوبی در مقابل صوت و حرارت محسوب می گردد. علاوه بر این ، مردم حتی یک نما را با چیزی پیوند می دهند که فقط به فاکتور زیبایی ساختار ساختمان اضافه می کند. پس علاوه بر زیبایی و هماهنگی با عناصر فوق الذکر، می بایستی در شرایط متغیر جوی، سازه را در برابر تنش های آب و هوایی حفظ نماید. نمای آجری اغلب عایق حرارتی و برودتی بوده، مقاوم در برابر تغییر رنگ نیز در برابر رطوبت مقاوم است، وزن کمی داشته و تنوع رنگی نماهای آجری نیز امروزه بسیار زیاد شده است و وزن کم و نصب نمای آجری از خصوصیات خوب نمای آجری است.

طیف رنگی: استفاده از رنگ های خنثی جهت جلوگیری از خستگی چشم و یکنواختی مورد اهمیت می باشد و در صورت لازم استفاده از یک رنگ شاخص به مقدار کم مشکلی ایجاد نمی کند. ساخته شده است. این بنا در زمینی باریک قرار گرفته و نمای آن یک دیوار ضد باران از جنس آلومینیوم می باشد که به صورت سفارشی با روش water-cut تولید شده است. یک سیستم نمای ساختمان با موفقیت طراحی شده ، به سرنشینان این توانایی را می دهد تا نفوذ نور را با روش های مختلف ، مانند پنجره ها یا دستگاه های سایه زنی تنظیم کنند. درواقع تفاوت ضخامت لایه ی مرطوب رنگ نمای ساختمان و لایه ی خشک آن در همین است که یکسری حلال ها در رنگ وجود دارد که گرانروی آن را کاهش می دهد و باعث می شود رنگ با افزایش حجم خود براحتی روی سطوح پخش شوند. و دلیل آن تفاوت گرانروی در دو ماده است. به عبارتی می توان گفت علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه ، توجه به فضای شهر نیز مورد اهمیت بوده و مسئولیتی را به دنبال دارد. این شرایط برای نگهداری دیگر انواع رنگ آکریلیک پایه آب مانند رنگ ترافیکی که جزو پر کاربردترین پوشش های رنگی آکریلیک که بر مبنای حلال آب می باشند نیز صدق می کند. Con tent h as ​be᠎en c re᠎ated  by behsaznama Content᠎ G en er ator DEMO᠎!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ادامه مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید