آنچه Everybody Should درباره نمای خشک

نما از طریق تکرار این فرایند ساخته می شود. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. با این حال، ما علاوه بر این اطلاعات به اتصالات نیز نیاز داریم. به منظور تناسب مواد به کار رفته در داخل، یک قاب برای برخی از نماهای خشک مورد نیاز است. این بین قوانین محدودکننده بسیاری تلاش جلوگیری از تغییر نماهای تاریخی نیز مبالغ دارد که خبر از اهمیت ثانيه میدهد. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. Th is post was written by G​SA​ C ontent G enerat​or  DE​MO​.

شرکت های نمای خشک

تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای سرامیک نمای خشک خشک انجام میشود. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود. درصورتیکه از تیم فنی، مهندسی و اجرایی متخصص و کارآزموده در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک استفاده شود می توان از مزایای این سیستم بهره مند شد. طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. این شرکت درسال 1394 با توجه به رشد روز افزون و دگرگونی وسیع در صنعت آلومینیوم و پاسخگویی به درخواست های متنوع بازار، برای کامل نمودن مجموعه خود اقدام به راه اندازی واحد فنی و مهندسی نموده است.

پروفیل نمای خشک آلومینیومی : در میان انواع پروفیل نمای خشک، پروفیل نمای خشک آلومینیومی ، به دلیل قابلیت اکستروژن و وجود دستگاههای پیشرفته ، قابل توجه است . با صیقلی نمودن سنگ گرانیت می توان به ظاهری زیباتری از این سنگ دست پیدا کرد و به همین دلیل در نمای داخلی منازل مانند کانترو کابینت از این سنگ ها می توان استفاده نمود. استفاده از رنگ های سفید و کرم به این دلیل برای نمای رومی متناسب است که طرح ها و نقش ها را به خوبی نمایش می دهند. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. ضخامت سرامیک های مجوف در این سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند.

مصالح نمای خشک

با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. پنجره ترمال بریک نیز نمای زیبایی به ساختمان می بخشد. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و…

دیدگاهتان را بنویسید