آیا زمان حرف زدن اضافی درباره نمای ساختمان است؟

رنگ استاتیک روی سطح نمای گالواریوم سبب می شود رنگ شفافیت خود را حفظ نموده و هرگز زنده بودن خود را از دست ندهد و همچنین با وقایع جوی مانند باد و باران غبار و دیگر آلودگیها از روی آن برداشته می شود. نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. در هنگام زلزله نیز به دلیل خرد شدن شیشه و سقوط آن از ارتفاع بسیار خطر ناک است و می تواند صدمات جبران ناپذیری را وارد بیشتر بخوانید نماید. نمای شیشه به خاطر شفافیت و ضخامت کم به هدر رفتن انرژی کمک شایانی می نماید و به هیچ عنوان عایق صوتی و حرارتی خوبی نمی باشد. به توضیح مختصری از ویژگیها، معایب و مزایای انواع نماها میپردازیم:نمای کامپوزیت به علت فلزی بودن و نداشتن لایه عایق، به هدر رفتن انرژی کمک قابل توجهی می نماید، لذا به طور قطع نمی توان آن را از نماهای دارای عایق صوت و حرارت دانست. مقاومت کم در مقابل آتش سوزی از معایب آن می باشد. آنها می توانند به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع، یک لایه عایق اضافی، یا وسیله ای برای هدایت مجدد سر و صدا و ترافیک به دور از سازه عمل کنند. This was generated by behsaznama Content Gener ator Demover​si on!

۳ ارتفاع جان پناه بام ۳۰ سانتی متر.

اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به سرامیک و پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. رنگ بندی نمای گالواریوم پانل بسیارمتنوع بوده و توانسته با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری خود را در جهت خواسته های آنها رهنمون سازد و همچنین این نما از100رنگ برخوردارمی باشد. نمای ساندویچ پانل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. نمایش داده شده است وضخامت دیوارهای بیرونی ۳۵ سانتی متر است. طول های داخلی در نقشه نمایش داده شده است و ضخامت دیوارهای بیرونی ۳۵ سانتی متر است. نمای این نقشه ساختمان ویلایی تلفیقی از سنگ و آجر است. ۵ ارتفاع پنجره ۳۰ سانتی متر زیر سقف است. ۳. ارتفاع جان پناه بام ۸۰ سانتی متر. ۳ ارتفاع جان پناه بام ۳۰ سانتی متر. ۱ ارتفاع کف طبقه تا کف بام ۳۳۰ سانتی متر. ۱ ارتفاع طبقه ۲۹۰ سانتی متر. ۶. ارتفاع درها ۲۲۰ سانتی متر است. ۶ ارتفاع درها ۲۲۰ سانتی متر است. ۲. ضخامت سقف ۴۰ سانتی متر. 8/3 سانتی متر می باشد که هر یک برگ آن 44/1 سانتی متر مربع و هر یک متر مربع آن 5/1 کیلو گرم وزن دارد.

نقشۀ زیر را با مقیاس ۱/۵۰ ترسیم و اندازه گذاری کنید.)|باز کردن Mike در نمای ساختمان}

و در مقابل نیروی زلزله و سقوط کردن مقاوم می شود. Facade Design روایتگر مقدمه داستانی است که با قدم گذاشتن در ساختمان شروع میشود. نقشۀ روبه رو را با مقیاس ۱/۵۰ ترسیم و اندازه گذاری کنید. نقشۀ زیر را با مقیاس ۱/۵۰ ترسیم و اندازه گذاری کنید. نما یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است که درصد بالایی از زیبایی و ارزش ساختمان به آن بستگس دارد.از این رو در انتخاب سنگ باید نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد تا سنگ انتخاب شده نما دارای ویژگی های زیر باشد. انتخاب نوع نمای ساختمان یکی از چالشهایی است که مهندسان معمار و سازندگان همواره با آن روبرو هستند . اگر عاشق چوب هستید، نمای مدرن با استفاده از چوب و فلز سنتی را به کار ببرید. طراحی نما با شیشه ساختمان را مدرن تر نشان می دهد. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ طراحی بنا ساده تصویری است که از نمای ساختمان مدرن در ذهن مان داریم. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. سیمانسفید همانطور که از نامش مشخص است رنگ سفیدی داشته و طرح آن ساده است به همین خاطر در نمای بیرونی ساختمانهای مدرن به کار گرفته میشود.

اما به علت بازگشت سرمایه به خاطر بهینه سازی الگوی مصرف، باعث صرفه اقتصادی در دراز مدت می شود. این خواص به وسیله پوشش های فلورایدی یا PVDF تأمین می شوند. استفاده از شیشه بعنوان سیستم پوشش دهنده نمای ساختمان موجب می شود تا نور کافی به ساختمان وارد شود. از نظر عایق صوتی نیز، این سیستم به خوبی عمل می کند، به طوری که تا حدود 60 دسی بل از شدت صوت می کاهد. این موضوع از محاسن بارز نمای کامپوزیت می باشد. پایین بودن وزن آن که باعث کاهش بار مرده ساختمان می گردد، از محاسن دیگر نمای کامپوزیت می باشد. از نظر اقتصادی به صرفه نیست، زیرا ضرورت اجرای شاسی در زیر آن، به کارگیری لایه میانی از جنس پلی اتیلن و نصب ورق آلومینیوم، باعث بالا رفتن قیمت تمام شده آن می شود. جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا است، زیرا این نما از جنس آلومینیوم با رنگ کوره است که این خود از ایرادات وارده به آن از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد. در این نماها بعضی وقتها از سیمان و گاهی نیز از سنگ های طبیعی استفاده می شود. علاوه بر این نما تاثیر بسزایی در مواردی نظیر میزان نور، کاهش صدا و کیفیت تهویه هوا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید