آیا زمان گفتن اضافی درباره دیتیل اجرای نمای خشک است؟

همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع نما تمایل دارد از مصالح ساختمانی با وزن قابل توجهی ساخته شود.برای اینکه یک نما سنگین وزن در نظر گرفته شود، متوسط وزن از جمله عناصر جامد و توخالی باید بالای 100 کیلوگرم در هر متر مربع باشد. نمای مونولیت با سرعت بالایی قابل اجرا است. این رنگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر از آن برای کف پوش در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. از آنجا که به ثبات ساختمان کمک نمی کند ، لازم است نمای سبک برای پشتیبانی از بارهایی که به اجزای آن فشار وارد می کنند ، طراحی شود. این سطح بافتی می تواند مکمل سبک های صنعتی، سنتی و معاصر در طراحی نما باشد. در طراحی نمای ساختمان ،برخی از معماران بر این باورند که نما مهمترین بخش بهشمار میرود ، زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. است. که این مساله در ابر شهرهای با آلودگیهای بالای صوتی بیشتر نمود پیدا میکند. ساختار فولادی پشت شیشه قرار میگیرد تا پشتیبانی جانبی را فراهم کند و یک ساختار مجزا و منحصر به فرد ایجاد میکند.

هزینه ­بر است و با گذشت زمان احتیاج به ترمیم دارد.

اگر به دنبال نمای ساختمان ساده هستید نمای مدرن را انتخاب کنید. این نوع نمای ساختمان بیشتر برای دیوارهای کناری ساختمان استفاده می­ شود و اگر به دنبال زیبایی نمای روبروی ساختمان هستید، بهتر است به نمای دیگری فکر کنید. اگر به دنبال نمای ساختمان با طرح ­های سنتی هستید که نشانی از هویت ایرانی دارند، نمای آجری مناسب است. پی وی سی را می ­توان یکی از متریال­ های نوین برای طراحی و اجرای نمای دانست. استفاده از چوب برای نمای ساختمان کمی هزینه ­بر است و با گذشت زمان احتیاج به ترمیم دارد. که این نام ها با توجه به روش اجرا، مصالح استفاده شده و همچنین طرح نما، روی آنها گذاشته شده است. امروزه برای بالا بردن ضریب ایمنی و همچنین استحکام نما، از سیستم نمای خشک استفاده میکنند. برای مثال، مواد طبیعی مثل چوب، تأثیر مثبتی روی انسان دارد و باعث آرامش در بیننده میشود. بایرامیکس بعد از اجرا بر روی نمای ساختمان و خشک شدن؛ ظاهری مانند سنگ تزئینی به خود می­ گیرد. Th is was c​reated with behsaznama Con᠎tent G en​erat᠎or DEMO.

نمای ساختمان سنگ

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یکی از متریال­ های پلاستیکی است که با ایجاد لایه­ای ضد آب و مقاوم بر روی چوب؛ آن را مقاوم و کاربردی می­کند. 3- نمای ترمو وود یا همان چوب برای نمای مدرن کاربردی است. اگرچه Menards Design-It-Center دارای رابط کاربری کاملاً پیچیده است، اما استفاده از آن بسیار آسان و نرم افزاری کارآمد برای طراحی سه بعدی نمای خانه است. روزنهها (در و پنجرهها) که عنصری از نما بودند این نقش را به عنوان رابط فیزیکی و بصری به عهده گرفتند. از معروفترین انواع نمای کلاسیک نمای رومی ساختمان است که در طی چندین سال اخیر به دلیل وزن بالا، اجرای آن ممنوع شده است. به همین دلیل اجرای نمای کامپوزیت به سرعت انجام می­ شود. بعضی از شش ضلعی ها دارای روکشی کدر هستند درحالی که بقیه نیمه شفاف می باشند، که این امر جذابیت بسیار زیادی به نمای ساختمان بخشیده است. باید دقت شود فاصله هر شمش از شمش دیگر، حداکثر یک متر باشد. معمولا رنگهایی که سازگار با طبیعت یا به اصطلاح «سبز» هستند VOC کمتر از 50 گرم در یک لیتر دارند.

در رنگ نانو این ویژگیها با کیفیت بهتری تولید میشود، علت آن هم استفاده از فناوری نانو در رنگ نما است. مزایای این نوع نما شامل عایق صوتی، طول عمر بالا، عایق حرارت، استحکام بالا در برابر شرایط جوی، سرعت اجرای بالا، حمایت از محیط زیست (به علت ساختار طبیعی آن)، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سروصدا، حفظ هویت تاریخی کشور، کاهش اتلاف انرژی، امکان ترمیم و نوسازی ساختمانهای قدیمی است. یا در اثر ترکیدگی لوله و آب ضرر و زیانی وارد می شود در این جا ساختمان به علت داشتن بیمه پس از احراز بروز حادثه شرکت بیمه مسئول جبران خسارت وارده می باشد. یکی از مواردی که باعث زیباتر شدن نمای ساختمان می ­شود، نورپردازی آن است. دمای ۲۵ درجه سانتیگراد را همواره به عنوان مبنا در نظر می گیریم و به هر میزان افزایش از این مقدار شاهد کوتاه تر شدن زمان خشکی رنگ نما و به هر میزان کاهش از این مقدار شاهد افزایش زمان خشکی رنگ خواهیم بود. طراحی و اجرای نمای ساختمان با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگ منطقه، سلیقه کارفرما، متریال به کار رفته و میزان بودجه انتخاب می­ شود.

نمای سنگ خشکه چینی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید