آیا سیمانکاری نمای ساختمان مرا ثروتمند می کند؟

کاربرد سنگ در نما با توجه به طبیعی بودن این متریال و استخراج آن از معادن سنگ طبیعی تاریخچه ای طولانی دارد اما کاربرد سرامیک ساختمان به سالهای اخیر بر می گردد زیرا ساخت سرامیک هایی که بتوانند جای سنگ های ساختمانی را پر کنند در دهه های اخیر اتفاق افتاده است. توی این پک فوق العاده، رویت معماری رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! نمای خشت جلوه ای مدرن از ساختمان ایجاد می کند ، آنها در تنوع رنگی متناسب با مفهوم کلی طراحی ساختمان هستند. در سبک مدرن از مصالح و متریالی همچون آجر، سنگ، شیشه و … در این سبک نما ساختمان از مصالح و تناسبات کلاسیک و مدرن به صورت ترکیبی استفاده می شود. ساده ترین سبک طراحی مدرن طراحی نمای مینیمال است و در این طرح از هیچگونه تزئیناتی استفاده نشده است. در مقایسه با انواع دیگر نما، نمای سبک وزن عایق و حرارت کمتری را فراهم می کند و در دراز مدت و بلند مدت هزینه های نگهداری بالاتری دارند. پیش از اینکه انواع سبک نمای ساختمان را بیان کنیم، لازم است تا تعریفی کوتاه از آن و همچنین شاخصه های اصلی انواع سبک ها را بشناسیم.

سنگ نمای خشک

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص انواع نمای ساختمان در اختیار شما قرار دهیم. جالب توجه آنکه نه تنها خانههای یونان و روم باستان درونگرا و حول یک حیاط مرکزی شکل گرفتهاند، بلکه ویلاهای روم و کوشکهای تمدنهای دیگر که چهار جبهه یا چهار نما بودند، در پشت دیواری بلند از دید و دستبرد غریبهها حفاظت میشدند. به این نکته توجه کنید که امروزه نمای ساختمان نقش بیشتری از زیبایی و محافظت از ساختمان ایفا می کنند بدین صورت که نماسازی باید با توجه به کاربرد ساختمان، آب و هوا و بافت شهری آن محدوده انجام شود. به همین دلیل ، ما در چوب و چکش به اهمیت واقعی نمای ساختمان میپردازیم. اما باید در نظر داشته باشید که به طور کلی قیمت اعلامشده معمولا دستمزد اجرای نقاشی نمای خانه است. 12. قابل شستشو است و به راحتی تمیز میشود. نورپردازی مناسب در شب نمای ساختمان در شب تنها با استفاده از نورپردازی قابل مشاهده است، پس نورپردازی برای بنا ضروری و مهم است مخصوصا برای ساختمان های تجاری و خدماتی.

متریال نمای خشک

یک نکته جالب توجه در ارتباط با این سبک ساختمان ها این است که به هیچ عنوان فضا را محصور و تنگ نشان نمی دهند. بدیهی است که اجاره و نصب داربست یک هزینه جانبی به شمار میآید و در قیمت کل تاثیرگذار است اما گاهی به دلیل شرایط ساختمان نمیتوان از طناب برای نقاشی کمک گرفت. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است. تمام قسمت های نما باید به یک شکل طراحی و اجرا شوند و پیوستگی باید در کل ظاهر نما دیده شود. 3. ستون های استفاده شده به شیوه های دوریک، یونیک و قرنتی اجرا می شوند . در روش اول باید قبل از نقاشی داربست نصب کرد و در روش دوم نقاشی با کمک طناب اجرا میشود. انتخاب متریال: قبل از طراحی نما باید با توجه به شرایط جوی منطقه و تاثیرات آن و بودجه ی مورد نظر، متریال هایی انتخاب شود و با در نظر گرفتن ویژگی ظاهری هر یک طراحی صورت بگیرد. Th​is was g en erat ed ​with behsaznama C᠎onte nt G enerat᠎or ᠎DEMO !

فقط آنجا بنشین! شروع نمای ساختمان

1- خانه های VM در کپنهاگ توسط JDS Architects و BIG به شکل های V و M با بالکن هایی که مانند منقار پرندگان بیرون زده طراحی شده اند. بدون هیچ کلاسی، مدلسازی، رندرینگ و نورپرداری های خفنی که همه رو مبهوت می کنه تولید کن یا اصلا باهاش از بازار معماری پول در بیار! باهاش حسابی پول در بیار! به طور واضح ضخامت فیلم رنگ نمای ساختمان در حالت های مرطوب و خشک با یکدیگر تفاوت دارد. در ادامه به موارد تاثیرگذار در طراحی بنای ساده اشاره می کنیم که برای ساختمان های مسکونی مناسب است. برای رسیدن به یک نمای خوب، یکی از مهم ترین موارد انتخاب متریال مناسب است. در صورتیکه نمای فعلی دچار برآمدگی، آسیب، و شلشدگی باشد، باید نسبت به زیرسازی اقدام کرد. ۳. با فضاسازی سعی در ایجاد عمق و بعد می شود. به شما پیشنهاد میکنیم درباره نوع رنگ و برند تولیدی آن حتما با متخصصان نقاشی نما مشورت کرده و بعد نسبت به خرید اقدام کنید. این جنبش منجر به خلق مینیمالیسم گردید. در زمانهای گذشته نورپردازی فقط در مغازه و ساختمانها، مکانهای بزرگ تجاری و تفریحی و بناهای معروف و شناخته شده به کار برده میشد اما امروزه از این فاکتور در هتل ها، محوطهها، تالارها، رستورانها، بانکها، مراکز خرید، ساختمانهای مسکونی و … Po st w​as c re᠎ated  by behsaznama Conte nt Gen er ator ​DE MO.

نمای سنگ خشکه چینی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید