آیا شما نمای سنگ را برای Ardour یا Cash شروع کردید؟

اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. اگر قصد تمیز کردن این نوع پرده ها را دارید، در اولین گام بهتر است جهت زدودن خاک از روی سطح آنها، از جاروبرقی استفاده کنید، پس از آن به کمک محلول شستشو و یک تکه اسفنج آغشته به آب شروع به تمیز کردن آن نمایید. به همین دلیل واجب است تا در فواصلی زمانی کوتاه از جاروبرقی جهت زدودن گرد و خاک روی پرده بهره ببرید. به همین دلیل توصیه می کنیم تنوع رنگی سازه ی خود را حداکثر تا سه نمونه رنگ در نظر بگیرید. تمام لایه های نمای خشک با استفاده از سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد. زیرا آجر نما در سایز ها و انواع مختلف تولید می گردند و قیمت آجر نما بسته به کارخانه تولید کننده، نوع آجر، زمان خرید و فصل خرید متفاوت می باشد. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد.

دتایل نمای خشک

​This conte nt was done wi᠎th the help  of G SA  Conte nt  G᠎en᠎erator DEMO !

ضمن اینکه شستن پرده های از جنس ساتن با آب سرد یا ولرم توسط ماشین لباسشویی نیز امکان پذیر است. این روش از نظر اجرایی سادهترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزانترین و سبکترین روش نیز میباشد. البته ممکن است عوامل محیطی به حدی مخرب باشد که نتوان سد راه آن ها شد. در غیر این صورت با گذشت هرچه بیشتر زمان رنگ پرده ها به کدر گراییده و به اصطلاح چرک خواهند شد. بررسی کیفیت اتصال پروفیل ها در تمامی مراحل نماکاری اهمیت دارد، اما در نمای سنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا در صورت وجود نقص در اجرای نمای ساختمان با نمای سنگی، وزن نما بیشتر خواهد شد و در صورت اشتباه احتمال خرابی و خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت. زیرا آلودگی در این پرده ها زمانی خودنمایی می کند که به بافت پارچه کاملا نفوذ کرده باشد. برای این کار ابتدا چند ملحفه تمیز تهیه کرده آنها را پشت پرده ببندید، سپس تعدادی حوله روی زمین و زیر پرده قرار دهید. در مرحله بعد تمامی پرده را درون این سطل منتقل کنید تا محلولی که درست کرده اید به تمام پرده آغشته شود. به دلیل وجود چین های زیاد در پرده پلیسه، قرار دادن آن در سطل جهت شستشو می تواند، از زیبایی آن کم کند.

برای بخش چوبی پرده نیز از یک برس و یا اسفنج کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید که پرده های روشن از جنس تور به علت عبور نور بیشتر از خود، فضا را نیز بزرگ تر نشان می دهند. اگر پس از شستن پرده ها با دست از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل نکردید، می توانید یک بار آن ها را با ماشین لباسشویی نیز بشویید. برای خشک کردن پرده نیز می توانید از دو حوله کمک بگیرید، به این ترتیب که پرده را بین دو حوله قرار داده و به آرامی فشار دهید تا آب آن به حوله ها جذب شود. برای بخش چوبی پرده نیز از یک برس و یا اسفنج کمک بگیرید. پس شستن پرده توری با ماشین لباسشویی، جهت خشک کردن پرده، می توانید مانند روش شستن با دست، از حوله کمک بگیرید. در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال1401 برای خانه های چند طبقه را بالاتر ذکر کردیم و شما می توانید با توجه به متراژ زمین و زیربنا هزینه را محاسبه نمایید. 4. قابلیت شستو و نگه داری آسان : سطح ورق های معمولی در شهرهایی که میزان آلودگی هوا در آن ها بیش از حد مجاز است پس از چند سال باید با آب و تمیز کننده های خنثی شسته شوند تا سطح ورق ها همچون روز اول درخسان شوند.

به یاد داشته باشید که پرده های حریر بخصوص از نوع شفاف را باید به شکل منظم شست. شستن انواع پارچه های پرده- به چه پودر یا مایعی برای این کار نیاز است؟ اغلب افرادی که به جلوه های بصری اتاق پذیرایی خود اهمیت ویژه ای می دهند، پرده ساتن را برای این مکان انتخاب می کنند. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد. مشاورهی مستقیم با کابینتسازی که برای اجرای کار به شما معرفی شدهاست. برای تمیز کردن این پرده ها، تنها نیاز است تا به آرامی با اسفنج روی آن ها را بکشید و آلودگی ها را بزدایید. در آخر جهت جدا شدن کف از پرده، آن را زیر آب نگه دارید. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت پرده، دقت شود تا به آن فشار وارد نکنید. بنابراین به منظور دستیابی به تقسیم بندی دقیق تر شیوه های ساختمان سازی و امکان بررسی و تحلیل صحیح آن ها، لازم است نوعی طبقه بندی از اجزا اصلی ساختمان مدنظر قرار گیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرتین وال.

دیدگاهتان را بنویسید