آیا می خواهید اجرای نما خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. با این وجود اگر در انتخاب مصالح مناسب و ساخت دقت نشود می تواند هزینه تمام شده هر متر مربع را بالا ببرد. هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال1401 برای خانه های چند طبقه را بالاتر ذکر کردیم و شما می توانید با توجه به متراژ زمین و زیربنا هزینه را محاسبه نمایید. با توجه به تمامی مزیت های مسکن های شهری اگر این ساختمان ها به صورت مجزا و تک به تک ساخته شوند هزینه زیادی به خود اختصاص می دهند نسبت به زمانی که مجموعه ای مسکونی ساخته شود. با این حال یک ساختمان کم ارتفاع از لحاظ اجرایی برای ساخت نسبت به یک مجموعه بلند مرتبه به زمان کمتری نیاز دارد. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. همه این ها در حالی است که با ارتفاع متوسط به این خدمات نیازی ندارند. ساختمان های کوتاه مانند خانه های دوبلکس در مقایسه با برج های مسکونی به صرفه تر می باشند. This  post has be​en g​en erated by G᠎SA C ontent G ener at or DE MO​!

قیمت اجرای نمای خشک

بنابراین هزینه ساخت خانه دوبلکس نسبت به خانه های چند طبقه کم تر بوده و ساخت آن نیز راحت تر می باشد. هزینه های ساخت ساختمان های بلندمرتبه زیاد است، در مقابل آن ها ساختمان های یک طبقه نیز اقتصادی نیستند. بخشی از این کلمپ ها در لبه های سرامیک قرار گرفته و از بیرون قابل مشاهده بوده و گزینه ای کاربردی برای سرامیک با ضخامت زیاد و حتی سنگ های خشک تا 3 سانتیمتر می باشد . سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. توجه به ظاهر نمای ساختمانهای اجرا شده با این روش یا تصاویر نمای خشک ساختمانها نیز این مسئله را به خوبی نشان میدهد. باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند.

انواع روش های نمای خشک

بعد ورق ها طبق نقشه برش خورده و به صورت کشوئی درون پروفیل ها قرار می گیرند.متاسفانه این روش به چند دلیل اصلا استاندار نیست که از دلایل آن میتوان به عدم امکان آب بندی نما و همچنین عدم امکان تعویض پنل ها اشاره کرد و در صورت نیاز به تعویض و یا جابجایی یکی از پنل های باید اتصالات کل نما باز شود. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. یادتون باشه که مهارت سنگ کار، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و اجرای درست و اصولی نما کاری ساختمان داره. در بررسی دقیق تر معلوم می گردد که برای فرم های ساختمانی گوناگون تفاوت عمده در هزینه، مربوط به تعداد طبقات می باشد و به طور کل به غیر از مسائل اجتماعی و مدیریتی در ساختمان های بلند مرتبه هزینه اجرایی و نگهداری از این ساختمان ها تحت تاثیر تعداد طبقات می باشد. 8 – هزینه های جانبی و پیش بینی نشده: در برآورد ساخت بهتر است یک درصدی برای هزینه های بالاسری در نظر بگیریم. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود.

استفاده از چهار نمای سنگ استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

نمای سنگ خشک از چند مرحله تشکیل شده است. پس بهتر است هزینه نمای ساختمان را به صورت جداگانه بررسی نماییم. امروزه با توجه به افزایش روزانه قیمت مصالح ساختمانی باید هزینه های ساختمانی را به صورت دقیق تر بررسی نمود. با توجه به اینکه هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 بین 6 تا 7 میلیون تخمین زده شده است به راحتی می توان هزینه ساخت خانه صد متری را محاسبه نمود. استفاده از عایق حرارتی در نماهای خشک باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. مساحت با میزان مصالح و عناصر ساختمانی رابطه مستقیم دارد و هرچه متراژ کم تر باشد این میزان کاهش می یابد. مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای به دست آوردن میزان مصرف انواع مصالح به ازای هر متر مربع زیربنای کل، در هر کدام از الگوهای ساختمانی، از میان 100 نقشه جمع آوری شده، 30 طرح را به عنوان نمونه انتخاب کرد که طیف موردنظر از شیوه های معرفی شده ساختمانی را پوشش داده و نماینده مصرف مصالح ساختمانی باشند. This w᠎as c reated with behsaznama Conte nt Gener​at or​ D​emoversion᠎!

توجه: نمای خشک در ساختمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از روش اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید