آیا می خواهید نمای خشک خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

روش کیل در نصب نمای خشک ساختمان: اتصالاتی که به عنوان کیل استفاده می شوند، به طور پنهان در ساختمان کار می شوند و بهترین نوع اتصالات در نما و ظاهر ساختمان هستند. اگر به ساختمان های قدیمی نگاه کنید، می بینید که نمای این ساختمان ها از سیمان، ملات، آجر و مصالحی از این دست است. تولید سرامیک خشک نمونه ی بارز تاثیر پیشرفت مهندسی متالوژی در عمران است. دلیل این که به این نوع سرامیک، سرامیک خشک می گویند، این است که قابلیت جذب رطوبت در آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد.

شرکت طراح و مجری نما

همخوانی داشته باشد. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل می کند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده و زیرسازی را دارد. چسبی که به کار می رود مانند پلاستیک عمل می کند، به همین دلیل باید زیرسازی بسیار عالی و بی نقصی باشد. البته باید کیفیت کار را ملاک عمل قرار دهید. در بین روش های موجود استاندار ترین روش ، نصب هنگ یا ریلی میباشد.البته باید این نکته را هم گوش زد کرد که این روش نسبت به روش تابث هزینه نصب بیشتری دارد.در این سیستم پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به وسیله پیچ و مهره به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، متصل میشوند و ناودانی های کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند.

در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. نمای سرامیک خشک پرسلانی به دو صورت مجوف (سوراخ دار) و پر (فول بادی) به فروش می رسد. اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند.

به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

 Data w as c reat​ed ᠎wi​th t᠎he help of behsaznama C onte nt  Genera᠎tor DEMO!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید