آیا نمای خشک یک کلاهبرداری است؟

در نصب خشک سنگ نما به بست و پین نیازمند است. در سیستم نصب آجرنما خشک اجزایی شامل عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. می توان از آن در مصالح نما دوباره استفاده کرد. هر چند نصب خشک سنگ نما مانع ترکخوردگی و شکستگی بعد از نصب سنگ میشود امّا در حین نصب چنانکه دقت و مهارت لازم وجود نداشته باشد به سنگ آسیب وارد خواهد شد.  Th᠎is artic le w​as c᠎reated by behsaznama  Conte nt Generat or D em​ov᠎er si᠎on !

شرکت های نمای خشک

نمای سنگ خشک از چند مرحله تشکیل شده است. این موضوع برآیند نتیجه ایجاد دیواری پرده مانند با فاصله ای جلوتر از دیوار است. مرحلۀ دوم آمادهسازی سطح دیواری که نما بر روی آن اجرا میشود. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. نمای سرامیک بهعلت ویژگیهای مثبت و مزایای زیادی که دارد بسیار پراستفاده و رایج است. چرا که سوراخ کردن نادرست سنگ نما منجر به خراب شدن سنگ میشود. استفاده از چسب سرعت کار را بسیار بالا می بره.این نوع چسب ها برای انواع سنگ ساختمانی همچون سنگ مرمر، تراورتن و … استفاده از نمای سرامیک خشک باعث حل مشکل فشار حاصل از باد بر نمای سازه در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها شد. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند. سرامیک خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل فضای داخلی تعویضپذیر، پوسته بیرونی، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. این نوع سرامیک جزء سرامیک های پیشرفته ی پرسلانی بوده و به روش اکستروژن تولید می شوند.

هر از اینها هشت راز روش‌ها را اعمال کنید. بهبود نمای خشک در ساختمان

Anchorها برای اتصال کلمپ به سرامیک پرسلانی طراحی شده است. برخلاف دیگر روشهای سنتی، در نمای سرامیک برای اجرای نما خبری از ملات نیست. بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از آن استفاده کرد. چسبهای پلی اورتان بر پایه پلی یول (pu) تولید میشود به همین دلیل برای اتصالات قطعات مختلف خودرو و لوازم جانبی داخلی آن کاربرد زیادی دارد. آجر نانو روی نماهای ساختمان، پوششی نامرئی ایجاد میکند که به دلیل ویژگیهایی که دارد میتواند مزایای بسیاری را برای نماها به دنبال داشته باشد. 3.روش نصب آجر نما با چسب: نصب آجر هلندی با چسب یکی از جدیدترین روش های نصب آجرنما و نماکاری در ساختمان است که باید توسط چسب مخصوصی انجام شود. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. در این حالت یک فضای خالی بین عایق و نما به وجود می آید که می تواند برای ساختمان نقش عایق حرارتی مناسبی را داشته باشد. در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی 30 تا 45 میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق طراح و مجری نمای خشک حرارتی عمل میکند.

اهمیت آجر نانو در صنعت ساختمان سازی، بحث بهینه کردن مصرف انرژی یک مسئله بسیار مهم و اساسی است. یک استادکار نصب آجر باید به صورت حرفه ای میزان دقت در شاقول بودن آجر نماها، ظرافت در بندکشی آجرنما و میزان متریال مصرفی در ملات بندکشی را مدنظر قرار دهد و برای جلوگیری از ریختن دوغاب روی مصالح بداند که باید کاور نایلونی پس از هر ۴ ردیف آجرچینی استفاده کند. باید به شما بگوییم که هماکنون در حال خواندن مقالهای درباره اجرای نمای خشک و مزایای نمای خشک ساختمان هستید. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. در این روش برخلاف روش تر(با ملات) فضایی خالی بین دیوار و سنگ نما وجود دارد که این فضای خالی در مواقع تغییرات آب و هوایی مانع ترک خوردن و شکستن سنگ نما میشود. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های اجرای نمای خشک اشاره کرد. همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید