اثبات اینکه نمای سنگ خشکه چینی در واقع کار می کند

از این پوشاننده ها در نمای داخلی و نماهای خارجی نیز استفاده میگردد و بر روی انواع مصالح مانند شیشه رنگی، چوب و سیمان قابل اجرا هستند. پنل های پی وی سی مورد استفاده برای نمای خارجی ساختمان در مقابل اشعه UV مقاومت قابل توجهی داشته و جایگزین بسیار مناسبی برای ورق کامپوزیت، ترموود و همینطور مصالح سنتی است. ویژگی سنگ های روزنه دار یا متخلخل این است که آب را در سوراخ های ریزِ بافت خود نگه می دارند. این ویلا در زمینی به مساحت 1700 متر مربع واقع شده و طراحی نمای آن به سبک کلاسیک و با سنگ و سیمان بری طراحی شده است. در عین متفاوت و برجسته بودن، عنصر شاخص باید با فرم کلی نما هماهنگ باشد. سنگ تراورتن سنگی آهکی و از بهترین سنگ های مناسب کف و نما است. تراورتن تنه درختی از زیباترین سنگ های تراورتن مناسب نما است که طرح آن شبیه تنه درخت است. This h as been gener​at​ed with behsaznama C onte nt Gener at​or DEMO.

نمای ساختمان سنگ خشک

سنگ تراورتن در رنگ های سفید، سفید عاجی، برنزی، کرمی، کاراملی، بژ، قهوه ای و خاکی یافت می شود. سنگ مرمریت در طبیعت به رنگ های سفید، سیاه، قرمز، ارغوانی، خاکستری، سبز و زرد دیده می شود. از مشخصه های یک ساختمان استاندارد، اتصالات یکپارچه بدنه ساختمان با ساختار و سقف میباشد. مقاطع فولادی توخالی (اغلب دایره ای) برای نماها و سقف ها، به ویژه برای جلوه های بصری در دهلیزها و نواحی ورودی استفاده می شود. که تمام این موارد در کنار هم جلوه و نمایه ای از شخصیت ساکنین ساختمان مورد نظر بیان میکنند. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان کمک کند. تراورتن گردویی حس و حال چوب و تنه درخت را در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان زنده می کند و با چند طرح متنوع و زیبا در دسترس شما است. در صورتی مالک نباید خسارت را جبران کند که نتیجه ی یک کار مثل بلایای طبیعی زلزله باشدیا مثلا شخصی غیر از مالک باعث ایجاد خسارت و ضرر زیان شده باشد. از رنگ روغنی برای رنگ آمیزی سای رسطوح خارجی مثل درب و پنجره و نرده نیز استفاده میشود.

بهره بردن از این سنگ در نمای داخلی و خارجی ساختمان معمول است. این ورق ها را می توان به اشکال مختلف درنما وداخل ساختمان به کاربرد. از نمونه های سنگ تراورتن می توان سنگ تراورتن عباس آباد را نام برد که رنگ سفید با رگه های قهوه ای و عسلی دارد. نمای منونولیت: ذرات سنگ گرانیت،کوارتز و رنگ های طبیعی این متریال را می سازند که بسیار سبک بوده و مانع رطوبت به بنا می شود. نمای سیمانی عایق رطوبت بوده، در برابر یخ زدگی مقاوم بوده، ضد حریق است و در کل با مقاومت و قیمتی که دارد کاملاً بهصرفه برای ساختمان شما میباشد. طراحی هر طبقه کاملاً مشابه است و در عین حال زیبا به نظر می رسد. رنگ ها و بافت های مختلف و زیبای این سنگ نما در اثر وجود کانی های آن است. بدون شیار، ترک، درزهای باز، پریدگی، سوراخ و نقص های دیگری باشد که به ساختار آن صدمه می زند. هرچقدر مقدار بارش برف و باران در منطقه ای بیشتر باشد، باید سنگ نمای آن منطقه محکم تر و دارای روزنه های کمتری باشد. تراورتن عباس آباد از پرطرفدارترین سنگ های ساختمانی است.

نمای ساختمان سنگ

تراورتن حاجی آباد دارای استحکام و مقاومت بالایی است و ساب پذیری آن هم باعث فراوری آسان این سنگ شده است. در مناطق سردسیر این مسئله باعث یخ زدگی و شکستن سنگ می شود. به طور مثال عایق صوت در ساندویچ پانل به دلیل داشتن فوم پلی اورتان در پشت ساندویچ پانل باعث شده این نما تا 60 دسی بل صوت رابا ارائه گواهینامه بین المللی از خود عبور نداده و همچنین بعلت وجود این فوم از امکان عایق حرارتی نیز برخوردار می باشد و هدر رفت انرژی نسبت به دیگر نما های نوین تا حد زیادی کاهش می یابد. تراورتن حاجی آباد هم نمونه دیگر این سنگ نما است. از طرف دیگر ، در زمستان هوا به همان اندازه گرم نمی شود و در داخل خانه باقی می ماند. نرم افزارهای طراحی سه بعدی، امروزه به شما این امکان را می دهند که تناسبات رنگی را در کنار بسیاری از موارد دیگر، پیش از اجرای طرح در نظر گرفته و به صورت واقعی در بیشتر بخوانید نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید