اجرای نمای سنگ به روش خشک نکته: Yourself Available را بسازید

وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین، فقط باید به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را در سایز، برند و … برای اینکه یک نما سنگین به نظر برسد ، وزن متوسط ، از جمله عناصر جامد و توخالی ، باید بالاتر از 100 کیلوگرم در متر مربع باشد. آجر در بسیاری از ساختمانهای بسیار قدیمی مشاهده میشود و با اینکه سالها از عمر این بناها میگذرد، هنوز هم زیبایی و ظاهر زیبای خود را حفظ کردهاند و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان ها نیز استفاده میشود. این روزها برای اجرای نمای مدرن محصولات منحصر بفرد و چند منظورهای همچون پروفیل چوب پلاستیک تولید شده است. این متریال کاربریهای متنوع داشته ضمنا مختص فضای باز طراحی و تولید شده است. همگونی طرح نمای ساختمان با سایر ساختمانهای مجاور، طراح نما می بایست حتما نوع معماری بناهای مجاور و اطراف محیط پروژه را جهت عدم تضاد بصری در طراحی خود لحاظ کند. چرا که ممکن است نمای ساختمان شما با بافت منطقه و ساختمان های اطراف مغایرت داشته باشد و باعث نازیبایی جلوه ی شهری و تاثیر منفی روی منطقه داشته باشد . نماهای سفالی باعث می شود که گرما از داخل ساختمان دور نشود و به طور طبیعی به حفظ آب و هوای داخلی راحت کمک می کند.

دتایل نمای خشک سنگ

 This a​rt᠎icle has be​en written ᠎with the  help  of behsaznama Con᠎tent Gen erat​or Demover​sion​!

توجه کنید نفوذ دوغاب به دور و بر اسکوپ پروانه ای باعث گیرش سنگ و محکم شدن آن می شود رعایت موارد گفته شده در مقررات ملی ساختمان سنگ نما سبب جلوگیری از خطر ریزش و سقوط سنگ نما به پایین ارتفاعات ساختمانی خواهد شد. این متریال از مواد ساختمانی جدید و جذاب است که معماران حرفهای به آن علاقه دارند. ساخت این بنا مستلزم تغییر کاربری یک ایستگاه آتش نشانی قدیمی و ساخت یک سازه مدرن اضافی در بالای آن برای اسکان کارکنان بندر آنتورپ بود. پر واضح است که ساختمانهای بلندمرتبه تاثیر بیشتری در نمای کلی شهر و زیبایی آن دارند. سنگ ساختمانی به دسته هایی مانند سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ چینی سفید و سنگ تراورتن تقسیم می شود که از نظر مقاومت گرانیت و سنگ تراورتن برای نمای ساختمان در بالاترین سطح قرار دارند. نماهای بتنی مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و همچنین به دلیل تراکم بالای مصالح، مقاومت حرارتی خوبی دارند. علاوه بر این ، روکش صفحه باران یک لایه محافظ دیگر در برابر تراکم و نفوذ آب و همچنین کمک به کاهش ظاهر ترک ها و شکاف ها در ساختمان است ، زیرا تغییرات دمایی کمتری را متحمل می شود. در سطح بعضی از سنگهای نما خلل و فرجی موجود است که این سوراخ ها برای نصب بسیار مناسب هستند زیرا ملات ماسه و سیمان پشت سنگ بداخل این سوراخ ها نفوذ نموده وماله جداشدن آن از نما می گردد از جمله این سنگها می توان انواع سنگ های تراورتن نام برد. Th᠎is da ta h as ᠎been w ritt᠎en  with behsaznama  C​onte nt Gener᠎at or DEMO.

بنابراین برای عایق رطوبتی ۴۳ درجه سیمان O.P.C.

عیب اصلی سنگ برای برخی فضاها، وزن سنگین آن است که نیاز به یک بستر ساختاری و در برخی موارد، وسایل نصب پیچیده دارد. آنها معمولاً برای پرکردن قسمتی از دیوارهای پیشخوان یا ویترین فروشگاهها استفاده میشوند. سیستم پوششی تنفسکننده، اختراع جدیدی در دنیای ساخت و ساز است؛ این نمای تهویهکننده از یک دیوار باربر، یک لایه عایق و یک پوشش ثابت متصل به ساختمان بر روی یک سازه باربر تشکیل میشود. حالآنکه روشهای نوین اجرای سیمان نما مثل شاتکریتها و پاششهای حرفهای تا اندازه زیادی این مشکل را برطرف میکند. بنابراین برای عایق رطوبتی ۴۳ درجه سیمان O.P.C. برای داشتن یک نمای شیشه ای به چارچوبی نیاز است که صفحات شیشه را در خود نگه دارد. اما میتوان برای کلیت کار یک قیمت حدودی اجرای مقاوم سازی نما را در نظر گرفت. یکی دیگر از سبکهایی که در طراحی نمای خارجی ساختمان به کار میرود، ساختمانهای ساخته شده از شیشه کامل است.

مزایای نمای خشک

همچنین در این سبک، به نور پردازی توجه ویژهای شده و بسیاری از بناهایی که با این سبک طراحی میشوند، از نور و روشنایی بسیار خوبی برخوردار کلیک هستند. طراحی با سبک های مختلف و ایده پردازی خلاقانه و رعایت اصولی مهندسی و ضوابط شهرداری به همراه اخذ تاییدیه نما و مجوزات لازم . به دلایل مذکور در بیشتر کشورهای جهان رنگ بهترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان است که به عنوان رنگ نمای جوتن معروف شده است. از نظر مقاومت در برابر رطوبت هم بهترین است. که در طی این عملیات نیروهای متخصص و کارآمد شرکت در بخش ارتفاعات ساختمان بدون داربست با تجهیزات و طناب محکم کار پیچ و رولپلاک (محکم کردن سنگ نماها)را با کمترین هزینه ممکن به نسبت داربست و بهترین کیفیت با سرعت قابل ملاحظه ای انجام می دهند. اگر ساختمان همسایه دارد ارتباط نمای همسایه چگونه است و اگر در فضا قطع میشود این ارتباط چگونه است. نتیجه كار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی همچون تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، میدان نقش جهان و مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله اصفهان، شیراز و تبریز و همچنین بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمیو تاریخی در جای جای كشور به تماشا نشست.

Th᠎is a​rtic le has ​be en c​re᠎at​ed with behsaznama Con᠎tent G en᠎erator D​em oversion!

دیدگاهتان را بنویسید