اجرای نما ارائه‌دهندگان – چگونه انجام آن درست

این سبک نماکاری از همه جهات مقرون به صرفه است و به نحوی قیمت تمام شده نما را به شدت کاهش میدهد. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود. یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. بنابراین در نصب آن هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد.

انواع روش های نمای خشک چرا}

بازسازی یک ساختمان به سمت عوامل مختلفی از عمده قدیمی و یا نوساز بودن خانه بستگی دارد، همچنین بازسازی شامل مراحل مختلفی میباشد، که شامل تقسيم های ظاهری و متبحر رویت و قابل قسمت های زیرکار و باطنی میشود. سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. در بعضی موارد به اجزای عمودی پروفیل های افقی (شاسی ثانویه) که پوشش نهایی را نگه می دارند متصل می گردد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. در این سیستم، یک محفظه تهویه بین روکش نما و عایق ایجاد می گردد. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند.  Po st was generat ed  with the ​he lp ​of behsaznama C on᠎tent  G​ener᠎ator Dem​oversion!

هفت راه برای رسیدن به روش اجرای نمای خشک شما

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک در ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید