اجرای نما – توجه کنید به اینها 10 شاخص‌ها

به دلیل اینکه ساختمانها معمولاً تراز نیستند، اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. سپس ریسمان کشی انجام شده و تمامی فرورفتگیها و برجستگیهای موجود در نما تراز میشود. عدم کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما موجب دوباره کاری شده و هزینههای زیادی به سازنده تحمیل میکند. بنابراین بهتر است عایق کاری نما به صورت مجزا اجرا شود. مهمترین اجزای یک سیستم نمای خشک چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه- که بین نما و عایق قرار دارد- عایق حرارتی، نمای خشک و اتصالات هستند.اگر تصمیم خرید این نوع نما را دارید به شما توصیه میکنیم،در صورتی که ساکن استان فارس هستید،از بین انواع مختلف نما در شهر شیراز نمای خشک با ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در شیراز موجود هستند، با آنها تماس بگیرید.ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده این محصول را در وبسایت ساختمون مشاهده نمودهاید. چسب پلی اورتان زمان گیرایی ایدهآلی دارد و برای اتصالات اضطراری و درزگیریهای سریع مصالح ساختمانی یا اتصال قطعات مختلف به یکدیگر قابل استفاده است. این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است.  This po st has be​en wri​tten with t he help  of G​SA  Con te​nt  Gener ator Demover᠎si on .

سرامیک نمای خشک

فضای خالی در تابستان برعکس عمل میکند و بار گرمایش را کاهش میدهد. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد روش اجرای نمای خشک داشت. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی میشود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. استفاده از این چسب ها برای نصب سرامیک کف بسیار ساده و راحت است و همچنین پس از خشک شدن آنها لازم نیست نگران مورد خاصی باشد، چون وزن این مواد نسبت به سیمان و سایر ملات های مورد استفاده کمتر است و به این صورت وزن مرده و خنثی ساختمان شما را به شدت کاهش می دهد. قیمت نمای اسپایدر که نوعی نمای شیشهای است، بالاتر از سایر سبکهاست.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

Data was gener at​ed ᠎by G SA C on te nt Gene ra​tor DEMO.

البته که بهتره از نوع یک لعاب سایشی کار بشه تا خطر سُر خوردن کم بشه. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. البته در مقاله بعدی، به تشریح راجع به اجرای نماها با توجه به مصالح آن، نوشته و توضیح دادهایم. در مقاله بعدی، به نکات حائز اهمیت هنگام اجرای نما با مصالح گوناگون خواهیم پرداخت. زیرا این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نما، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. رنگ نمای ساختمان عموماً ترکیباتی هستند که در فضای باز بر روی سطوح بتنی، گچی و گاهاً فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی نما یکی از حساسترین مراحل طراحی ساختمان است. 2. سنگ نمای تخته ای: مقاومت ناچیز سنگ های تخته ای موجب شده تا استفاده از آن تنها در طراحی نمای سنگی ساختمان های یک طبقه و ویلایی مرسوم شود.

در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. به همین خاطر در زیر چسب این لایه پوششی ایجاد میشود. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند. بنابراین قبل از اینکه از این محصول استفاده کنید بهتر است با یک فرد ماهر مشورت کنید و ایشان متناسب با بودجه شما و همچنین نوع آب و هوا به شما میگویند که از چه نمایی برای ساختمان تان استفاده کنید. ᠎This c​ontent has been ​done ​by behsaznama C ontent Gener​ator​ D᠎emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید