اجرای نما – توجه کنید به اینها 10 هشدارها

سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. در سیستم آشکار نمای خشک، از بستهایی جهت نگهداری سرامیکها استفاده میگردد که به خوبی از بیرون ساختمان قابل رویت هستند. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، کیفیت خوبی را برای نمای اسپایدر فراهم نموده است. شما باید به خوبی هر یک از بخش های متنوع نمای ساختمانی را از هر نظر به خوبی بررسی کنید تا بدانید آن نمای انتخاب شده چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

قیمت اجرای نمای خشک

ساختمانی که توسط درختان احاطه شده باشد، حسی کاملاً متفاوت با همان ساختمان بدون سرسبزی خواهد داشت. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. در واقع در این سیستم مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان مستقیما به نمای ساختمان نمیچسبند و با آن فاصله دارند. در این سیستم برای اتصال آجرها به هم از ملاتها استفاده نمیشود و از اتصالات خاصی مانند گیرهها و یراق آلات بهره میگیرند. در روش ثابت میتوان از دو نوع زیرسازی آهنی و آلومینیومی بهره گرفت. برای اجرای سرامیک کف، زیرسازی اهمیت زیادی داره. براق بودن سرامیک به نوع لعاب و پرداختی که بر روی سطح انجام شده بستگی داره. طول عمر بالایی داره. نمای سرامیک خشک از سهولت بالایی در نصب برخوردار بوده و قیمت سرامیک خشک نما نیز نسبت به سایر نمونهها مناسبتر است. This conte nt h as been do᠎ne  by G SA Conte᠎nt ​Genera tor  DEMO.

سه راه‌ها اجرای نما که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. باید از سلامت آجر مصرفی و عاری از هرگونه ایراد بودن آن اطمینان حاصل نمود. در برخی مواقع دلیل خوردگی یکی از مواد و اجزای نما، تأثیر شیمیایی مادهی دیگر بر آن است. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند. اجرای نمای خشک که در مورد انواع سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک کاربردی است، بهعنوان تحولی بزرگ در صنعت ساختمان بهشمار میآید. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است.

شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. قیمت نمای خشک سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. با افزايش تعداد ساختمان هاي بلند، سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر مي شوند. نماي کرتين وال مدرن، سيستم هاي واحدي هستند که طبق طراحي در کارخانه هاي مجهز توليد مي شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نيروي حرفه اي و متخصص در محل خود مونتاژ مي شوند. این نما سالیان سال است که در ایران و جهان پیاده سازی می شود و دارای طرفداران خاص خود می باشد. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید