اجرای نما نمی‌کند باید سخت باشد. این 9 ترفند را بخوانید بروید شروع.

پانل های این نما دارای رنگ طبیعی هستند و داخل و نمای پنل رنگ یکسانی خواهد داشت و در صورتی که خراش های عمیقی روی تایل ها ایجاد شود تغییری در نما ایجاد نمی شود. ترمو چوب با 2 روش تولید میشود: 1-ترمو D- 2-ترمو s که دارای پایداری و ثبات خاصی در برابر شرایط جوی و همین طور حشرات و رطوبت دارد. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ در اصل طراحی نمای ساختمان از آن حیث اهمین فوق العاده ای دارد که نشان دهنده شکل ظاهری ساختمان است و این شکل باید به گونه ای طراحی شود که موجب ناهماهنگی با زیبایی شهر نباشد یعنی طراحی نمای ساختمان علاوه بر زیبایی خود ساختمان بر زیبایی شهر تاثیر گذار است پس باید یک نقشه برای طراحی آن در نظر گرفت که همه جوانب رعایت شده باشد. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود.

طرح نمای خشک

 Da ta w as gener at ed wi᠎th t he he᠎lp of behsaznama Conte​nt G᠎enerator Dem over᠎sion!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

روش هایی زیادی برای این نوع اتصال سنگ نما به دیوار وجود داره. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت مستمر داشته و ابزارهای لازم برای این کار را فراهم کرده شرکت عمران شیراز است که در حوزه طراحی نمای ساختمان در شیراز فعالیت دارد. در شهر شیرازرا جز فعالیت های خود می داند که در کنار این اقدامات طراحی تیم مهندسی عمران شیراز با داشتن کادری مجرب در زمینه نقشه کشی و طراحی ساختمان در کنار شما کارفرمایان عزیز خواهد بود و با تجربه چندین ساله خود ، طراحی نقشه های بسیار مدرن و خاص را برای افرادی که به محیط خانه و خاص بودن آن اهمیت ویژه ای می دهند با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. امروزه با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در نقشه کشی نمای ساختمان با کمک نرم افزار های کامپیوتری انجام کار با سرعت دقت بالاتری انجام می شوند. که دو فاز آن مربوط به نقشه کشی و طرحی نمای ساختمان می باشد. نظر به این که در طراحی فاز متراژ، تعداد و سایز دقیق نما مشخص می شود. سیستم نصب خشک , یک سیستم کاملا مهندسی است و برای پیاده سازی سیستم , ابتدا نمای پروژه نقشه برداری می شود و سپس با طراحی فاز ۲, میزان دقت مصالح نما تعیین می گردد. This post was cre᠎ated by GSA ᠎Co nten t  Generato​r ᠎DEMO!

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. بهتر است که شما با توجه به قوانین روز و تکنولوژی های جدید برای ساخت ساختمان خودتان اقدام کنید، تا بتوانید در آینده راحتتر از ساختمان مورد نظر بهره ببرید. اما در اجرای نماهای خشک با توجه به نصب به روش صنعتی , نمای ساختمان تا اتمام عمر ساختمان (بالای ۵۰ سال) پایدار است و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. گروه مهندسان مهرازان نما فعالیت خود را در سال 1390 به صورت تخصصی در حوزه نماهای مدرن ساختمانی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. برای نماهای کامپوزیتی، از پنل ها یا صفحات کامپوزیت آلومینیومی استفاده میشود و زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میگیرد. در گذشته برای نصب نماهای ساختمان صرفا از از روشهای ملاتی متشکل از سیمان و ماسه و آب استفاده می شد. در صورتیکه در نمای دوغابی این اتفاق رخ می دهد و همین الزامات فنی در نمای خشک باعث کاهش تلفات انسانی و بقیه خسارات ناشی از سقوط نما خواهد شد.

اکنون درباره نصاب نمای خشک درست چه کاری آیا می‌توانید انجام دهید

در زمان نصب این نما نیاز به ملات نبوده و با استفاده از المان های آلومینیومی و فولادی مستحکم می شود. با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. اما امروزه برای ایمنتر کردن نما, کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , طراح و مجری نمای خشک روش های نصب خشک تا حدی جایگزین روش سنتی دو غابی شدند. از این روش برای اولین بار جهت نصب سنگ در برجهای بلند در آمریکا استفاده گردید. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . در سرامیک کاری کف معمولاً 75 درصد کار مربوط میشه به مقدمات و کفسازی. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد. در روش نصب خشک سرامیک نما نمایان visible، تنها یک نوع پروفایل بصورت عمودی بنام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپس های نگهدارنده سرامیک در آن قرار گرفته و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید