از اجرای نما برای اینکه یکی عاشق شما شود استفاده کنید

در صورت رعایت این استانداردها نما اصلا و به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد. اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نماهای آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. دیوارهای اولیه با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد با تکنیک های مشهور یونان باستان ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون بدون ملات که به طور کامل با یک نمای خارجی منطبق می شدند اجرا می شدند. 1. هیچ قسمتی از سطح زیرین آجر بدون چسب نماند و به طور کامل چسبیده شود. در واقع یک مقایسه فنی کامل از لحاظ ویژگی های مربوط به متریال پوشش خارجی و سیستم های نصب نمای بنا صورت گرفته است. استفاده از فضاهای نیمه باز و ایوان ، تاکید بر استفاده چوب و مصالح طرح چوب ، بهره گیری انتزاعی از فرم های اسلیمی (نظیر طرح شوسته پله فرار) و توجه به پوشش گیاهی ، بخشی از تلاش ما در این راستا بود. فرم بنا نیز چالش مهمی بود. نمای خارجی ساختمان ها نقش مهمی در معماری معاصر و در کیفیت بخشیدن به منظر شهری ایفا می کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت در برابر عوامل جوی دارد. A᠎rtic᠎le was g​en er​ated wi​th behsaznama Co​ntent Ge nera tor DE​MO​!

آنچه Each اجرای نما Need to آشنایی با Facebook

سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است. دونستن ویژگی های تخصصی و مشخصات فنی سنگ ها، همچنین خواص شیمیایی و فیزیکی اون ها تاثیر زیادی در هنگام انتخاب سنگ داره. شما باید بدانید رنگ بندی آنها تاثیر زیادی روی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک دارد. از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای نما ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. سرامیک به عنوان یکی از بهترین روکش های ساختمانی شناخته می شود که جذب آب ندارد و بر همین اساس بار مرده ای روی ساختمان ایجاد نمی کند. This ​po st h as be en  do​ne ​with G​SA Con tent G᠎ener᠎at᠎or Dem oversion.

نمای خشک مدرن

شما می توانید از هرگونه مصالحی که قابلیت استفاده کردن در نمای داخلی و خارجی دارد به عنوان مصالح استفاده کنید. رفتار یکپارچه و همگنی که مصالح در برابر تغییرات دما در نمای خشک و عملکرد خوب در شرایط اب و هوایی سخت نسبت به روش سنتی ملاتی و سنگ دارد همینظور یکسان بودن کیفیت بصری در جزییات سطح نما برای پوشش دادن پوسته کسترده و بزرگ نسبت به سنگ و ملات که در داخل و خارج نمای ساختمان توسط افراد غیر فنی صورت می گیرد ، با توجه به رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان و تفاوت ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط سازه و مصالح به کار رفته در پشت نما با سطح بیرونی نما و همینطور وزن بالایی که نسبت به نمای خشک دارد با گذشت زمان سطح بیرونی جدا شده و باعث افتادن سنگ میشود. سرامیک هایی که در این نما مورد استفاده قرار می گیرند از مواد معدنی غیر فلزی هستند که شما باید بدانید خاصیت فلزی درون آنها وجود ندارد. استفاده کردن از این روش اجرای نما از هر نظری نیاز به مطالعات مهندسی دارد. اگه سنگ بزرگ باشه باید از تعداد بیشتری شیار و سیم برای پشت اون استفاده بشه.

نمای خشک نمایان

در واقع شما قادر به نصب و اجرای هر یک از نماهای ساختمانی نیستید و تنها باید آن دسته از افرادی که حرفه ای هستند اقدام به نصب و اجرای نماهای ساختمانی نمایند. اسکوپهای کششی نیز در دسته اسکوپهای پیش ساخته قرار گرفته و میتوان گفت همان اسکوپ پروانهای یا Z است؛ با این تفاوت که هر دو قطعه اسکوپ مقابل هم توسط یک قطعه پیچ بلند به یکدیگر مهار شده و امکان جدا شدن این قطعات وجود ندارد. همچنین در پشت سرامیک ها توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. بنابراین مجری نصب نما باید به خوبی در مورد این روش ها و مدل های اجرای نما اطلاعات لازم را به دست آورد. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید. در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید.

مراقب باشید: 10 نما های خشک خطاها آنچه را پاسخ می‌دهند}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید