از سرامیک پرسلانی برای اینکه کسی عاشق شما شود استفاده کنید

امروزه برای ایمن تر کردن نما , کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , از روش های نصب خشک استفاده می شود که تا حدی جایگزین روش های سنتی شده اند. با وجود الیاف و ترکیبات شیمیایی از گسترش ریزگردها در محیط جلوگیری می کند.به علت تولید صنعتی از ایجاد صدا، غبار و گازهای سمی جلوگیری میکند.از مصرف سنگهای طبیعی، چوب و سایر فرآوردههای ارگانیک جلوگیری می کند. این ویلاها در هر محیطی قابل نصب هستند و برای افرادی که نمیخواهند درگیر روند ساخت ویلاهای سنتی (صفر تا صد در همان محیط و چسبیده به زمین) شوند بسیار مناسب است. یکی از راههای ساخت ویلا طراحیهای از پیش تعیین شده است. ویلای پیش ساخته بهتر است یا سنتی؟ ساختار آن به صورت قطعاتی عایق، مانند شیشه، است که در داخل قاب چوب یا آلومینیوم قرار می گیرد. سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. درزبندی نما باعث محافظت نما از نفوذ رطوبت، انتقال برودت و حرارت و جلوگیری از تخریب مصالح به مرور زمان میشود. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . Po​st w᠎as creat᠎ed wi​th the help of behsaznama C᠎on᠎tent Ge᠎nerator  DEMO᠎.

وقتی نمای خشک به معنای بیشتر از پول است

نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت 230 نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. اما وقتی کار را به این شرکتها میسپارید، نیازی نیست که چیزی فراهم رسانید، فقط کافیست نظارت کنید. همینطور زمانی که شما با شرکت معماری درستی قرارداد ببندید، کاملا از معماران آن شرکت راضی بودهاید و نمونه کار آنها را مشاهده کردید. شکرت معماریای که کار بلد باشد امنیت بنای شما را تضمین خواهد کرد.

᠎C ontent was gen er᠎ated ​by behsaznama​ Content G᠎ener ator DE MO .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر ویلا شما در منطقهای از شهر وجود دارد که در آینده میتوان به عنوان فضای کاری از آن استفاده کرد یه به عنوان ویلای اجارهای استفاده شود، باید قابلیت انعطافپذیری داشته باشد. روشهای مختلفی برای درزبندی نمای خشک وجود دارد که از آن جمله میتوان به درزبندی به روش ماستیککاری اشاره کرد. در طراحی ویلا چه مواردی را باید رعایت کرد؟ آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. بهترین نمای خشک ساختمان از آن سوالهاییست که خیلیها به دنبال جوابش هستند! این روش مورد تایید و پیشنهاد اکثر متخصصین و مهندسین نصب خشک سرامیک پرسلانی و آشنا به سرامیک می باشد. برای مثال با استفاده از روش های سنتی برای ساخت نمای ساختمان شما دیگر نمیتوانید از مواد عایق بهره ببرید و همین موضوع باعث میشود تا هزینه های شما برای خنک کردن و گرم کردن خانه، افزایش پیدا کند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

به طور مثال گرانیت از سنگ های آذرین درونی است که به دلیل جنس و شبکه بلوری سنگ ، چسبندگی مورد قبولی با ملات ندارد و در انتخاب روش اجرای آن باید دقت لازم را به خرج داد. معمولا در طراحی نمای ساختمان، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجهای که وجود دارد، به انتخاب نوع مصالح مربوط به نمای ساختمان اقدام میکنند. البته راههایی برای کاهش جلب توجه این بستها نیز وجود دارد. آیا محیط در ساخت ویلا تاثیر دارد؟ یکی دیگر از مواردی که محیط در آن تاثیر دارد آیندهنگری در مورد آن ویلا است. در نماهای اسپایدر، هیچ سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. علاوه بر این به دلیل نبود ملات سیمانی و دوغاب، نصب نمای خشک بر روی ساختمان های مختلف به راحتی انجام می شود. این روشها هر کدام مزایا و معایبی دارند و بنا بر سلایق، کاربرد، زمان و بودجه انتخاب میشوند. سعی کنید در دکور داخلی مواردی مانند گچ کاری و دیزاینهای روی دیوار را فکر شده انتخاب کنید و کمتر از این موارد استفاده کنید.

نمای خشک سنگ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دتایل نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید