از کرتین وال برای اینکه یکی عاشق شما شود استفاده کنید

زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. نمای سرامیکی جزء نماهای خشک محسوب می شود و می توان از آن برای نما ساختمان مسکونی ، نمای ساختمان اداری و یا تجاری بهره برد . این ساختمان نیز از نمای خشک بهره میبرد و از موادی مانند آلومینیوم کامپوزیت استفاده کرده است. با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد. زمانی که محیط از آب اشباع میشود در محلهای درزبندی شده، آب میتواند نفوذ کند و ممکن است یخ بزند و در نهایت، آجر و یا سرامیک از سطح نما کنده شود. Th᠎is ​post w᠎as g​en erated by GS​A  Co​ntent  Ge ne rator DEMO!

نکات برتر سرامیک پرسلانی!

بنابراین نصب نمای خشک می تواند کمک شایانی به محیط زیست داشته باشد. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در ادامه این مقاله قصد بررسی این سبک از نما و ویژگیهای آن را داریم، پس برای بررسی متریال های مرسوم در نماهای خشک معروف با ما همراه باشید. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد.

معرفی نما خشک

این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. استفاده کردن از ملات علاوه بر اینکه تا حدودی مقاومت یک ساختمان را در برابر تکان، زلزله یا فشار کم میکند؛ گاها هزینههای اضافی به دنبال دارد. از لحاظ فیزیکی استحکام بالایی داشته و در نصب سرعت خوبی دارد. در نماي خشک به دليل استفاده از چهارجوب هاي فلزي که خود قالب و الگوي اجرای نما محسوب مي شوند و نيز به دليل امکان آماده سازي نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجراي نما به طور چشمگيري افزايش مي يابد. ساختمان مرکزی اپراتور محبوب، ایرانسل تهران در منطقه شادآباد واقع شده است. همه لایه های متفاوت بر روی ساختمان در نما خشک با استفاده از اتصالات فولادی و آلومینیومی سر جای خودشان محکم میشوند.

کرتین وال برای فروش – چقدر خیلی مال شما قیمت است؟

علاوه بر مزیتهایی که در بالا نام بردیم، نمای خشک میتواند برای ساختمانها، زیبایی و ماندگاری نیز به همراه داشته باشد. نمای ساختمان آجری از یک لایه دیوار آجری که ضخامت آن کمتر از ۱۰ سانتی متر می باشد، به همراه یک دیوار پشتیبان که دیوار آجری یک لایه بر روی آن اجرا می شود تشکیل شده است. برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال از معروفترین رزینهای عایق رطوبت در بازار میتوان به رزین اپوکسی اشاره کرد. استفاده از این نما، مانع از ورود رطوبت و آب شده و امکان گردش هوا را به وجود میآورد. به اين دليل به آن نماي خشك اطلاق ميشود كه ميزان جذب رطوبت اين نما كمتر از يك درصد ميباشد. ابتدا به بعضی از مصالح اصلی اشاره میکنیم که این پروژهها از آنها استفاده کردهاند. از جمله مصالح دیگری که در ساخت ساختمان بورس اوراق بهادار تهران استفاده شده است، میتوانیم به موادی مانند اسکای لایت، سالید آلومینیوم، استرچ متال و آلومینیوم کامپوزیت اشاره کنیم. این ترکیب در قسمتهایی از جمله پنجرهها، برآمدگیها یا لبهها دارای “درزبند” است. هر دو سیستم سنتی (نمای ملاتی، تک لایه،سنگ و آجر به روش نمای ملاتی) و سیستم نمای خشک (تهویه شونده) (سرامیک پرسلانی، نصب سنگ خشک ، بتن مسلح فیبری و نمای آلومینیومی) و همچنین کرتین وال ها (یکی از انواع محتلف نماهای شیشه ای) در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفته اند.

می‌خواهید درباره اجرای نمای خشک در ایران بپرسید|سه روش از طریق به اجرای نمای خشک در ایران شما|7 اختراعی روش‌ها شما ممکن است بهبود}

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما سرامیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید