استدلال های خلاص شدن از اجرای نما

از پشم سنگ با دانسیته بالا ( به عنوان مثال دانسیته 100 ) میتوان برای عایق کاری نما استفاده نمود . البته ضرورت دانسیته بالا زمانی است که بخواهیم به صورت مستقیم بر روی آن پلاستر سیمانی استفاده کنیم . برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم. در این نوع نما معمولا از مصالح سبک، به ویژه ترکیبات حاصل از آلومینیوم و شیشه استفاده میشود. 5- اطراف مصالح با درزگیر پوشانده می شود. در غیر این صورت و هنگامی که نمای ما از مصالح خشک تشکیل شده میتوان از انواع دیگر پشم سنگ نیز استفاده کرد . استفاده از نمای خشک مزایای بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به سرعت اجرای بالا، سبک شدن سازه به دلیل عدم استفاده از ملات، استحکام بالا، کاهش هزینه اجرا، کاهش چشمگیر ضایعات ساختمانی و ایجاد عایق حرارتی و صوتی اشاره کرد. This h᠎as be​en cre​ated with G SA Content Generator Dem oversion!

نما های خشک

بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. در این وضعیت شما میتوانید از داخل و از سمت واحد خودتان دیوار را عایق کنید. اما اگر شما بخواهید دیوار آپارتمان خود را که تبادل حرارت بالایی دارد و در زمستان سرد و در تابستان داغ است و یا حتی در دیوار های مشترک بین واحد ها برای کاهش تبادل صدا ، عایق کاری کنید چه باید کرد . توصیه می شود برای افزایش عمر مفید سازه، اتصالات پی وی سی یا فوم پلی اتیلن سلول بسته را به سطوح در معرض هوا، اضافه نحوه اجرای نمای سرامیک خشک کنید. در نوع متحرک شما می توانید پنجره را باز کنید تا علاوه بر استفاده از نور بیرون، هوای داخلی نیز از تهویه مناسب بهره مند شود. ارتفاع سازه و موقعیت جغرافیایی نما روی هزینه نصب و اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد که باید مجریان به خوبی آن را در نظر داشته باشند. به عنوان مثال در آپارتمان های مسکونی که نما در آنها مشترک است و تغییر در نما و وضعیت بنا هزینه بر بوده و نیاز به تجمیع نظرات و تامین مالی مشترک است .

چرا واقعاً می خواهید (الف) اجرای نما

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. این ساختار پنهان باید به گونه ای طراحی شود که تمام الزامات را تأمین کند. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. اما در روش های اجرای نمای خشک ساختمان بدلیل آنکه از مواد سخت شونده مانند ملات استفاده نمی گردد می توان در حین یا حتی چس اجرا به سادگی نسبت به رگلاژ و تنظیم خطاهای احتمالی حتی در اندازه های حد میلیمتر اقدام نمود بگونه ای که طی سال های بعد نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک بخش های نما فراهم خواهد بود.

روش اجرای نمای خشک

 This art ic​le was created wi th t he he lp ​of behsaznama Conte᠎nt G en erat​or Dem oversion!

قطعات نمای خشک

پشم سنگ به عنوان متریالی مناسب جهت اجرای عایق حرارتی و صوتی در ساختمان سازی به خصوص ساختمانهای سبک مانند سیستم سازه ای LSF که معمولا یک جانب نمای آن از متریال هایی مانند فایبر سمنت برد (سمنت بورد) ، ترموود و یا Boardex و یا متریال های مختلف و یک جانب آن از داخل گچبرگ است ، مورد استفاده قرار می گیرد. به آن دسته از مواد و متریال هایی که فلزی نمی باشند سرامیک گفته می شود و از ملات برای نصب نمای خشک سرامیکی استفاده نمی گردد. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. در این روش، بست های استیل (کلیپس ها) به گونه ای به پروفیل های قائم (استادها) اتصال پیدا می کنند که سرامیک ها در داخل لبه نگهدارنده آن ها مهار می شوند. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! بازسازی نمای خشک آسانتر از روش سنتی میباشد و امکان تعویض تایلها وجود دارد.

مجری نمای سرامیک خشک

Th is a​rt icle has been g᠎en erated ᠎by G SA Content Generator D᠎emover sion!

دیدگاهتان را بنویسید