استراتژی برای به حداکثر رساندن نمای ساختمان

سنگ تراورتن شکلاتی نیز با قهوه ای روشن و تیره مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ آن می تواند از یک چوب قهوه ای تیره روشن تا یک چوب صنوبر سفید متغیر باشد، اما اگر به محض اتمام نصب نما به درستی محافظت نشود، خاکستری نقره ای رنگ می شود. این متریال بیشتر با شیشه ترکیب شده تا ظاهری مدرن ، ساده و شیک و شاخص را به ساختمان ببخشند . در این صورت خیالتان راحت باشد که نتیجه ی کار نمایی حرفه ای ، شیک ، امروزی و با توجه به کاربری ساختمان و ترندهای روز دنیا خواهد بود . ابتدا بایستی تعریف درستی از سبک های طراحی نما داشته باشیم چرا که در حال حاضر و به دلیل نگاه منعفعت طلبانه به مقوله ساختمان با نماهایی در شهر مواجه هستیم که نمی توان آنها را در دسته بندی های اولیه طراحی نمای ساختمان مسکونی مانند طراحی نمای کلاسیک رومی و مدرن گنجاند چه رسد به سبک های زیر شاخه مانند نئو کلاسیک و اسلیمی و.. این واقعیت بر اساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش در برابر آب و هوا از جمله مکان ، ارتفاع و طراحی است. Th is a rt​ic​le has been c​reated with behsaznama Con᠎te nt G᠎en​er at᠎or  DEMO .

با بهترین قیمت نصب وفروش می شود.

تفاوت اصلی بین این و سیستم ETI این است که یک حفره هوا بین دیواره تحمل بار و مواد روکش دارد. نمای سرامیک درمقایسه با نمای سنگ دارای قیمت پایین تر و بار کمتر می باشد. اگر فردی که قصد خرید یک خانه را دارد با نمای آن در درجه اول ارتباط برقرار نکند، احتمال خرید آپارتمان توسط وی پایین می آید. با بهترین قیمت نصب وفروش می شود. سنگ آتشکوه گران قیمت ترین سنگ تراورتن محسوب می شود. در اجرای نمای سنگی با سنگهای صیقلی باید حداکثر موارد ایمنی را برای اتصال مستحکم سنگ با بدنۀ ساختمان رعایت کرد؛ در غیر این صورت احتمال جدا شدن سنگ از ساختمان و سقوط آن بالاست. این ترکیب به صورت ملات بوده و بعد از خشک شدن نمایی مانند سنگ تزئینی نما به خود میگیرد. شرکت معماری هیرادانا یکی از جمله مجموعه هایی می باشد که دارای تجربه ی طراحی نما در سرتاسر کشور بوده و به انواع ترندهای روز در این زمینه آگاه می باشد . از طرفی سبک طراحی نما روی متریال هایی که استفاده می شود و جزییات طراحی تاثیر می گذارد و به همین قیمت و هزینه ی نهایی نیز دستخوش تغییرات می شود .

متریال نمای خشک

همچنین نماهای سرامیکی به دلیل بازتاب شدید نور در مکان های شلوغ به کار نمی رود. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. این اتصالات باید توانایی تغییر مکان در قاب ها یا اعضای سازه ای محیطی را به شکل موثری به نما انتقال دهند.در انتخاب نما تا جایی که برایتان مقدور است مصالح سبک و منعطف پذیر انتخاب گردد. وجود تفاوت نمای مدرن و کلاسیک باعث شده است تا طراحان و افراد بر اساس محیط ساختمان و توجه به تناسب آن بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند.طراحی نمای مدرن مورد توجه بسیاری از نسلهای جدید قرار گرفته است. شیشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناک است و علاوه براین اتلاف انرژی بسیاری نیز از طریق شیشه انجام میشود. نماهای چدنی پرآذین فرفورژه در ابتدا برای تزئین ساختمانهای موجود استفاده میشد؛ اما بعداً در ساخت و سازهای جدید نیز مورد استفاده قرار گرفت. اگر میخواهید برای ساخت نما یا قاب سازی انواع پنجره در ساختمان از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کنید، آیرومارت تامینکننده انواع آهن آلات مورد نیاز شماست و این کالاها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار متقاقضیان قرار میدهد. ساختمان یک موجود منزوی و خود بسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه میبایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد.

طی پروسه رنگ زدن، خشک شدن و پس ازز آن، هیچ ماده شیمیایی از این نوع رنگها ساتع نمیشود که به محیط زیست آسیب بزند. بنابراین انتخاب رنگ صحیح برای نمای ساختمان امری بسیار مهم است. بایرامیکس ترکیبی از دانه های سنگی گرانیتی و مرمری با دانه بندی و رنگ بندی متنوع همراه رزین های طبیعی و مصنوعی میباشد. می توان گفت اولین نظرات و قضاوت های افراد از ساختمان به واسطه ی همین مشاهده ی نما شکل می گیرد و اگر نما قدیمی و بی کیفیت باشد افراد تصور می کنند داخل ساختمان نیز اینگونه است و اگر نما حرفه ای و با توجه به ترندهای روز باشد نیز افراد تصور می کنند داخل آن نیز به همین شکل می باشد و تمایل به دیدن داخل آن و یا استفاده از ساختمان پیدا می کنند . در مواقعی که در اجرء قوسهای نیم دایره از لحاظ ارتفاع و یا به علت دیکر مقدور نباشد می توان قوسهارا با قسمتی از نیم دایره اجراءنمود . در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمانهایی که در چهار طرف آن قرار گرفته میتواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته باشد. برای داشتن یک نمای شیشه ای به چارچوبی نیاز است که صفحات شیشه را در خود نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید