استرس را از نمای خشک دور کن

اما همانطور که قبلا نیز گفته شد چسب سنگ در اثر انبساط و انقباض هوا خاصیت چسبندگی خود را از دست داده و منجر به سقوط سنگهای نما می شود. این روش در مقایسه با سایر روش های گفته شده مزایای زیادی به شرح زیر دارد. بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مصالح نمای خشک مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. 5. نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. در صورت نیاز به دریافت مناسب ترین قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید,تا بتوانید خدمات خوب و حرفه ای دریافت نمایید.

نمای خشک در ایران

 Post was c reated ᠎with ​GS A Cont en t  Ge​ne᠎rator DEMO!

اجرای نما Adventures

در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. این سیستم به دلیل استفاده از کلمپ ( کلیپس های بزرگ استیل ) یکی از کاملترین ترین سیستم های سرامیک خشک نمایان در دنیا می باشد. در این روش سرامیک داخل لبه نگهدارنده کلیپس قرار میگیرد و به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد.سیستم ترک بسیارشبیه به سیستم فاوتون می باشد ولی نوع کلیپس های نگهدارنده سرامیک در آنها متفاوت بوده و به صورت کلی سیستم اکونومی تر و کم مقاومت تری نسبت به سایر سیستم های سرامیک خشک نمایان می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. از طرفی نوع رابطه ای که چارچوب و سازه با هم دارند بسیار مهم است. Th᠎is art ic​le w᠎as c᠎reated  by behsaznama Content Ge nera to r DEMO.

این سنگها مقاومت سنگهای طبیعی را ندارند اما سبکتر از آنها بوده و به لحاظ هزینه صرفه اقتصادی بیشتری را دارند. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی ما بین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد. 1. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد.

استفاده از نمای خشک

انواع نمای خشک را در بالا توضیح دادیم، اکنون به خوبی میدانید که چند نوع نمای خشک در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . چوب یکی از مصالح بسیار قدیمی در طراحی نما بوده است. علت پخت پرسلانها در دمای بالا، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشهای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. جزئیات نما که شامل تعداد و اندازه پنجره ها می شود, هر چقدر که کمتر باشد هزینه های کمتری هم ایجاد می کند. چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. امروزه زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان نشانگر درجه کار، نوع فعالیت و حتی نوع تفکر مدیران آن نهاد و سازمان میباشد. مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و…

دیدگاهتان را بنویسید