استفاده از 7 مزایای نمای خشک استراتژی‌ها مانند متخصصین

چه کسی باید هزینه پیچ و رولپلاک نما را بپردازد ؟ راه حل کار پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان است. بر اساس ضوابط، امکان رنگ آمیزی نمای کلیک کنید آجری وجود ندارد. ما در فضاي شهري با يک ساختمان روبرو نيستيم، در واقع هر ساختمان جزئي از فضاي شهري محسوب مي شود که زیبایی و عدم زیبایی آن بر فضاهاي عمومي تأثير گذار است. انتخاب رنگ های مناسب و همچنین ترکیب و تناسب آن ها با یکدیگر نکته ای است که باید در طراحی نما به کار گرفته شود. نمای کلاسیک دارای المان های منحصر به فردی است. رنگ نانو که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، دارای انسجام و کیفیت بالایی است و هم چنین به واسطه خاصیت کشسانی که دارد تا حدود زیادی از بروز ترک روی سطوح جلوگیری میکند. هم چنین اگر پنجره ها نیز نیاز به رنگ آمیزی داشتند، باید قبل از رنگ آمیزی ترمیم و سنباده کشی شوند.

سنگ نمای خشک

فقط باید از خانه خودتان عکس بگیرید و آن را دوباره طراحی کنید. هتل Hipark در پاریس توسط معماری Manuelle Gautrand در یک زمین مثلثی طراحی شده است که ظاهر آن طوری است که گویی فشرده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره طراحی نمای ساختمان با مشاورین شرکت معماری استودیو قاف تماس حاصل فرمایید. طراح می تواند نما را به عالی ترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. برای نماهای آجری بهتر است آجرها را قبل از مصرف تیشه داری نمود منظور از تیشه داری این است که اضلاع آجررا به وسیله تیشه یا ماشینهای تراش مخصوصی کاملاً گونیا می نمائیم برای پهن کردن ملات نماهای آجری معمولاًاز شمشه ملات استفاده می کنند. هزینه استفاده از نمای آجری نسوز برای ساختمان هم بین ۶۰تا ۱۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع میباشد. گاهی اوقات طراحان از تلفیق سنگ و چوب در طراحی نمای رومی استفاده نموده و زیبایی آن را دو چندان مینمایند.

نمای ساختمان نکات و راهنما

در این روش باید از پلاستر سیمانی به عنوان زیر ساز استفاده شود و بعد مصالح ساختمانی آغشته به چسب روی آن نصب شوند.در نظر داشته باشید که حتما قبل از قرار دادن مصالح روی جداره،سطح پشت مصالح به صورت یکدست با چسب پوشانده شده باشد.از مزایای این روش افزایش عمر نمای ساختمان است.در این روش مهندس ناظر باید از بندکشیها اطمینان حاصل کند وگرنه آب به پشت مصالح نفوذ کرده، یخ میزند و مصالح نما را از بدنه جدا میکند . ویلا برعکس ساختمان­ های اداری و مسکونی که از سادگی خاصی برخوردار هستند، بخش­ های مختلفی دارد که هر کدام از آن­ها با همدیگر در ارتباط می­باشند. اگر تاسیسات شما نزدیک بزرگراه است یا در یک خیابان شلوغ قرار دارد ، احتمالا پنجره های شما خیلی سریعتر کثیف می شوند و به نظافت مکرر نیاز دارند. سطح مالی کارفرما یکی از اساسی ترین موضوعاتی که با آن سروکار داریم توان مالی کارفرما برای راه اندازی پروژه می باشد چراکه درصورت درنظر نگرفتن بودجه، طرح شما هرچقدر هم عالی باشد اجرایی نخواهد شد. در طراحی نمای سبز ساختمان و برآورد هزینه آن بسته به متریالی که انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود و مدت زمان طراحی و اجرای آن نیز بسته به این عوامل متفاوت است.

استدلال برای خلاص شدن از نمای ساختمان

در رابطه با تعاونیهای مسکن نیز به دلیل وضعیت مالی ضعیف سازندگان و اینکه ساکنان و مالکان بهدنبال فروش ساختمان نیستند، ساختمان بدون انجام عملیات تکمیلی نظیر نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان رها میشود. با رنگ آمیزی این سطوح عملا منجر به افزایش سطح زیبایی رنگ نمای ساختمان شده اید. به دلیل نیاز نداشتن این روش به داربست، سرعت اجرای نمای خشک افزایش مییابد. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. شیشه یکی از متریال های پرکاربردی است که در ساخت نماهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. سبک مدرن و کلاسیک، دو سبک مورد استفاده برای نمای ساختمان های اداری می باشد. به همین دلیل توجه داشته باشید برای داشتن ساختمانی زیبا و مقاوم بهتر است اصول طراحی نما و همچنین سبک های طراحی نما را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید زیباترین و مقاوم ترین نمای بیرونی را برای ساختمان خود طراحی کنید.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

This a rticle has be en done  with behsaznama Content Gener ator  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید