اطلاعات تکان دهنده درباره اجرای نما Exposur

اجرا نمود. از این تکنولوژی جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان، کثیف شدن نما و جلوگیری از تغییر رنگ در اثر پرتوهای فرابنفش استفاده میشود. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. همین عبور آب و رطوبت از تخلخل های شبکه شده درون سنگ باعث نفوذ رطوبت به پشت سنگ و داخل ساختمان طی زمان، و آسیب دیدگی گچ دیوار ، در درون ساختمان می گردد. در مناطق سرد سیر و فصول سرد سال بدلیل تشکیل یخ در حفره های موجود در سنگ ، دچار آسیب دیدگی و شکستگی می می گردد در نتیجه دیوارها ممکن است دچار رطوبت زدگی شوند. قیمت سرامیک معمولی درکف بازار حدود 17000 تومان است که باید کرایه حمل را هم در نظر داشت. نکاتی که در انتخاب نمای ارزان قیمت باید رعایت شود؟

اتصالات نمای خشک

همچنین در اجرای نمای خشک باید شرایط و آب و هوا را مد نظر داشته باشید. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. سرامیک پرسلان به دلیل ضدآب بودن فاقد چسبندگی مستحکم به مصالح سیمانی است در نتیجه تغییرات جوی باعث انقباض و انبساط و جدا شدگی آن از بدنه ساختمان می گردد. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد.

اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. برخی از آنها رنگ های بسیار خاصی دارند که با استفاده از بهترین متریال ها و با دوام ترین متریال ها تولید شده اند. سنگ ها به دلیل مقاومت بالایی که دارن، به اصلی ترین متریال برای نماکاری ساختمان ها تبدیل شدن. جالب است بدانید رنگ های متنوع در سنگ ها که نشان دهنده گذران زمان بوده و مشقت و صبر طبیعت در آن جلوه گر است، بر اثر مرور زمان نه تنها تکراری نمی شوند بلکه روز به روز نقش و نگار آنها به روز شده و هیچ بیننده ی خوش ذوقی را از تماشای خود خسته نمی کنند. در نتیجه این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب، همچنین مناطق سردسیر گزینه مناسب نمی باشند. این لاملها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک، مناسب با نصب صفحات شیشه ای یا غیره را ایجاد میکنند. ​Post was cre at᠎ed by behsaznama​ C ontent G enerat᠎or Demov᠎er sion!

نصاب نمای خشک

سنگ های طبیعی بعلت تخلخل زیاد پیوسته و ناپیوسته ای که در بافت خود دارند دارای جذب آب بسیار بالایی هستند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی نحوه اجرای نمای سرامیک خشک تعبیه می شود. اما نکته دیگری که به استفاده از سرامیک سایز بزرگ در نمای ساختمان و طراحی معماری آن کمک میکند، قابلیت چاپ بر روی آن است. این قابلیتها به معنی کاربرد این سرامیک در نمای قسمتهای مختلف یک منزل است که چند مورد از آنها را بررسی کردیم. سرامیک ها که ساخته دست انسان ها هست دارای تنوع رنگ های متنوعی است و اغلب به صورت رنگ های یکدست و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند.

دیدگاهتان را بنویسید