اطلاعات پیشرفته به اجرای نما

لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . در واقع در این سیستم مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان مستقیما به نمای ساختمان نمیچسبند و با آن فاصله دارند.  This ᠎data has be​en creat ed with G​SA Con tent Gener at or  DEMO᠎.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

چسب باید در پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به طوری که هیچ قسمت خالی در پشت قطعه وجود نداشته باشد. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. با پيشرفت در فناوري شاهد به وجود آمدن نماهاي شيشه اي بسيار خاص، انعطاف پذير و مقاوم با نام کرتين وال مدرن هستيم. ورق های HPL که مخففHIGH PRESSURE LAMINATE می باشد یکی از متریال هایی است که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، روی ریل های آلومینیومی متصل می گردند. همچنين بسيار مقاوم در برابر رطوبت و خوردگي است و 100? یکی از نماهای ساختمانی که جذابیت بسیار زیادی دارد نمای سرامیک خشک می باشد که رنگ بندی سرامیک های آن با یکدیگر متفاوت است.

جذب آب درونی آنها بسیار کم می باشد و همین مسئله موجب می گردد که وزن نما زیاد بالا نرود. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد و به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب، ساختمان کثیف می شود که پس از اتمام کار نیاز به تمیز کاری خواهد داشت. ترمیم راحت و سریع و باسازی نمای ساختمان یکی دیگر از مزایای اجرای نما خشک می باشد که نظر مهندسین را به خود جلب کرده است. در حالت کلی اجرای نمای ساختمان در چندین مرحله اجرا می شود که شامل طراحی نما، زیر سازی نمای ساختمان و اجرای نما است.

به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در واقع آن دسته از نماهای سرامیکی که در گذشته روی ساختمان ها نصب می کردند را با استفاده از ملات های متنوعی مانند سیمان اجرا می نمودند. از ابتدای پیدایش نماهای ساختمانی سنگین، مسائل مربوط سازه و ظاهر ( نما ) ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند. نماي کرتين وال شيشه اي مدرن را مي توان با چندين گزينه شيشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاري نصب کرد. بار مرده روی ساختمان به وسیله این ویژگی کاهش پیدا خواهد کرد.

انتخاب های برتر سرامیک نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید