افراطی اجرای نمای سنگ به روش خشک

هزینه نصب این متریال هم بسیار مناسب است و در بین متریالهای خوش قیمت قرار دارد. تلفیق نمای چوبی با سایر متریالها میتواند هزینه نهایی را کاهش دهد. امروز نیز همچنان مصرف آجر ادامه دارد اما با این تفاوت که نمای آجری مدرن را با سایر متریال های نمای ساختمان استفاده می کنند تا از زیبایی و جلوه بیشتر برخوردار شود. زیرسازی نمای آجری به دو صورت سنتی و خشک قابل انجام است. برای ایجاد یک زیرسازی نمای آجری مطمئن در حالت خشک، از قطعات فلزی نظیر ریل، پیچ و انواع پروفیل فولادی استفاده میشود. یک راه دیگر در بخش مقررات ملی ساختمان سنگ نما برای سازه هایی که در حال ساخت هستند و یا این که برای خطر جلوگیری از ریزش سنگ نما پیچ و رولپلاک سنگ می باشد. در کنار این مزایا، نمای سرامیکی معایبی نیز دارد از جمله اینکه استفاده از آن در نمای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ قرار دارند، توصیه نمی گردد؛ زیرا نور را به شدت بازتاب می دهد. نبشی کشی ساختمان در بین مهندسان به نام هایی همچون زیرسازی نمای ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان و شاسی کشی ساختمان نیز معروف است. Th​is c on᠎te nt h᠎as  be᠎en  do​ne wi th the  help of behsaznama Con tent Gener ator D emover​sion!

بهترین راه برنده شدن مشتریان و تأثیر بر بازارها با نمای ساختمان

بهره گیری از سنگ دهبید در دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی و اداری، زیبایی بی نظیری به آنها می دهد. نما ساختمان فقط به طراحی و زیبایی شناسی بیرونی یک سازه اشاره نمیکند، بلکه مهمتر از آن، هدف عملکردی صحیح را ترسیم میکند. نمای ساختمان همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره. اگرچه زیباسازی نمای خارجی ساختمان ها بسیار اهمیت دارد اما برخی از سنگهای ساختمانی برای نصب در نمای بیرونی مناسب نیستند چرا که به شدت آسیب میبینند. نمای بایرامیکس : بایرامیکس نوعی پوشش تزیینی است که کاربردهای زیادی در نمای خارجی و داخلی منزل دارد، علاوه بر این نکته بایرامیکس مزایای زیادی از جمله تنوع رنگ زیبا، قابلیت شستشو، انعطاف پذیری و کاربرد آسان دارد که البته با وجود مزایای زیاد، با فرهنگ و سلیقه ایرانی همخوانی ندارد. در این روش، از المانهای افقی و عمودی برای نگهداری نما استفاده میشود و نیازی به وجود ملات نیست. ازنظر قیمت، پیادهسازی نمای سنگی هزینهبر است و نیاز به سرمایه زیادی دارد.

در جهت کاهش سرعت فرسودگی و افزایش عمر.

نمای ساختمان نخستین بخش از آن است که علاوه بر جنبههای ظاهری و زیباییشناختی، نقش مهمی هم در دوام و پایداری آن در برابر شرایط جوی مختلف دارد. ازآنجهت که نمای ساختمان نخستین لایه محافظ برای آن است، نگهداری صحیح از آن در جهت افزایش طول عمر و دوام امری ضروری است. ایجاد لایه محافظ در برابر رطوبت و زنگزدگی لایههای زیرین بهوسیله آهن کشی نمای ساختمان در جهت کاهش سرعت فرسودگی و افزایش عمر. آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. بدین منظور، کنترل اتصالات نظیر پیچها، پرچ، محل جوشکاری و نوع مصالح مورداستفاده بسیار مهم است. از این نوع نما، تحت عنوان نمای ترموود نیز یاد میشود و یکی از زیباترین نماهای مورداستفاده در ساختمانها است. یکی از انواع نماهای سبک ساختمان؛ که از ترکیبات سنگ مرمر، گرانیت، کوارتز و رنگ­ های طبیعی ساخته شده است. 8- هتل مسکونی Nakâra که توسط Jacques Ferrier Architecture طراحی شده است، در Cap d’Agde، فرانسه واقع شده و نمای بیرونی کاملاً سفید و شفافی دارد که برای موقعیت ساحلی مدیترانه ای آن عالی است. انواع مختلف چسب وجود دارد. Post has be en gener ated  by behsaznama᠎ Content Generator کلیک DEMO!

آنچه Everybody Must درباره نمای ساختمان

ضمن اینکه، به دلیل وجود امکان ریزش نمای سنگی، باید حتماً از اتصالات مطمئن استفاده شود. بدین منظور، باید که به دو موردتوجه شود. نماهای کامپوزیتی به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا، قابلیت تمیزکاری و شست و شوی آسان، مقاومت به خوردگی و غیره، بسیار موردتوجه هستند. اینچنین، زیرسازی نمای ساختمان اهمیت یافته و نحوه اجرای صحیح و اصولی آهن کشی نمای ساختمان موردتوجه قرار گرفته است. افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر تنشهای دینامیکی و لرزهای مانند زمینلرزه در صورت اجرای درست و اصولی شاسی کشی ساختمان. کمک به نگهداری مصالح بهکاررفته در نمای ساختمان و افزایش استحکام نما و جلوگیری از تخریب و یا سقوط آنها. انتخاب مصالح باکیفیت و مرغوب بهمنظور افزایش استحکام و بهبود ظاهر ساختمان. با توجه به ویژگیهای ذکر شده شما میتوانید ورق کامپوزیت مورد نظر خود را از کارخانه پرمیوم باند انتخاب و خریداری نمایید. همچنین در ادامه جدول انواع نما سنگ را برای شما تهیه و تنظیم کردهایم تا بتوانید به طور کلی و اجمالی هر یک مشاهده نمایید. شما می توانید مواد استفاده شده را با توجه به انتخاب شخصی خود در هر طبقه تغییر دهید. ​Artic᠎le has be en created by GSA Co᠎ntent  Ge nerator ᠎DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید