انتخاب اجرای نما

شرکت طراحی و معماری بافت نو میگویند که اجرای نمای خشک ساختمان هیچ محدودیتی در استفاده از مصالح نما ایجاد نمیکند. خیالتان از آسیبهای ناشی از تابش آفتاب و بارش باران راحت باشد؛ استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد.

ی اجرا شده مواجه می شویم.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. نمای سرامیکی از نمای خشک محسوب گشته ومی توان از آن متریال برای طراحی و اجرای نمای ساختمان های ادارای و تجاری بهره گرفت. ۳- سیمان می تواند نقص های دیوار زیرین را بپوشاند و آن را صاف و یکدست نماید. چرا که رنگ های مات می توانند این براقیت بیش از حد را در زیر نور آفتاب خنثی کنند. اگر شما هم این روزها درگیر اجرا یا بازسازی نمای ساختمان هستید، احتمالا کم و بیش درباره اجرای نمای خشک ساختمان و مزایای آن به گوشتان رسیده است! از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است.

نمای خشک نوعی نمای ساختمان می باشد که در آن برخلاف روش های سنتی از ملات استفاده نمی شود. شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، برای اجرای نمای ساختمانها نیز نصب نمای ساختمان با ملات در بسیاری از موارد جای خود را به نصب نمای خشک ساختمان داده است. این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. هزینه های مربوط به اجرای نمای خشک متناسب با نوع متریال و نحوه اجرا متفاوت است. Article was g᠎en​er at​ed with behsaznama Conten​t Generator DEMO.

نصاب نمای خشک

با اجرای نمای خشک هزینه بازسازی نما به شدت کاهش مییابد. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید. برای درک بیشتر این مسئله فقط کافیست تا یک بار دیگر به بالا بروید و مزایای این روش را دوباره بخوانید! یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ برای نصب انواع نمای خشک نیاز به کارگرهای حرفهای نیست. یعنی از نمای شیک ویلا گرفته تا اجرای دیوار نمای خشک را میتوان با این روش اجرا نمود. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است.

گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در نحوه اجرای نمای سنگ خشک آشکار می کند

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما های خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید