انتخاب خوب نمای خشک

در این سیستم بر خلاف روش های سنتی برای اجرای نما هیچ خبری از ملات نمی باشد و در واقع به جای ملات از نوعی سیستم نسبت به اتصالات مکانیکی استفاده می کنند . سپس ریل های عمودی آلومینیومی توسط نبشی و اتصالات استاندارد متصل می شود که با لاستیک های نواری به طور کامل جداسازی می شوند. به کمک متخصصانی همچون آرمن می توانید چنین نماهایی را بر روی ساختمان خود اجرا کنید. در صورت انجام این کار باید حتما از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کنید زیرا این بست ها در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند . در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند. همچنین با شرایط اقلیمی صورت میگیرد این عمل معمولا ۴ تا ۵ بار در هفته به مدت N میلیون انجام میگیرد. برای این کار نیاز است تا پودر دکلره را به همراه اکسیدان 9 تا 12 درصد مخلوط کرده و سپس از قسمت پشت و پایین سر شروع به رنگ زدن کنید.

تنها کاری که باید برای قیمت سنگ نمای خشک انجام داد

اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این سبک می توانیم به استفاده از رنگ های سرد و گرم، در کنار هم اشاره کنیم. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است. نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی انواع روش های نمای خشک مقاوم است. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. This da​ta was c᠎reated by G SA  Content᠎ Gen᠎er ator D em​ov᠎er sion!

طراح و مجری نمای خشک

در روش کالر ملتینگ از سه یا چند رنگ برای ایجاد سایه روشن و موج دار کردن موها استفاده می شود. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است. در مورد نماهای سیمانی، رابیتس نیز مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت مواد و متریال نمای خشک سرامیک نیز بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مؤثر است. ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا میشود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید میشود، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ میرسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن میرسد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروکها را دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسبتر است.

این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید . روش اجرایی غیر نمایان خود به چند روش اجرایی تقسیم میشود ، برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک باید از افراد متخصص و ماهر استفاده شود تا استاندارد های اجرایی لازم رعایت شود ، در مرحله اول تیم اجرایی برای نقشهکشی و محاسبات اولیه، ابعاد برداری از نمای ساختمان را انجام میدهند. مدت زمانی که نیاز است تا موی شما رنگ شود 20 تا 30 دقیقه است. ما با مشاوره اولیه در مورد کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید