اهمیت اجرای نما

ساختار این نما به صورت یک پنجره مورب است که در سقف ساختمان قرار می گیرد. شیشه از جمله متریال هایی است که می تواند به تنهایی، تک عنصر تشکیل دهنده نمای یک ساختمان باشد. این کار باعث می شود که در دراز مدت نم و رطوبت از طریق چوب وارد ساختمان نشود. بدین منظور، در مرحلة اول طرح نما مورد بررسی قرار می­گیرد که می­تواند به سفارش کارفرما و یا به پیشنهاد تیم معماری شرکت باشد. هدف این طراحان در واقع این است که بیننده با مشاهده نمای ساختمان به آنچه درونش می گذرد ،پی ببرد. همان طور که می دانید شیشه از گذشته های دور تا کنون یکی از متریال های بسیار پر کاربرد در طراحی نمای ساختمان ها بوده است. ابزارهایی که در اختیار طراحان است تا بتوانند به این مهم جامه عمل بپوشانند، مصالح ساختمانی هستند. به ساکنین داخل ساختمان این امکان را می دهند که دید بیرونی قابل قبولی داشته باشند. یکی دیگر از مجموعه های تولیدی وابسته به شرکت عمران و مسکن اصفهان واحد تولیدی نمای GFRC (پارسنما تک آیریک سابق) می باشد که در زمینه طراحی، ساخت و اجرای پروژههای نماسازی، مبلمان شهری و دکوراسیون داخلی با استفاده از فناوریGFRC، در داخل و خارج از ایران فعالیت مینماید.

نمای خشک نمایان

هزینه های اجرا نیز به بودجه شما و طرح نمای پروژه ی شما بستگی دارد. قطعات الحاقی فلزی آن نیز در بخش آهنگری ساخته می­شوند. در این بخش و با بهره­گیری از کادری مجرب و دانش و نرم افزارهای روز دنیا، کلیه اقدامات و بررسی­های لازم صورت می­پذیرد. مطابق جدول مشخصات فنی GRC این مصالح جذب آب کمی داشته و پس از تولید با پاشش یک لایه از مواد نانو(شفاف و بدون تأثیر در طرح و رنگ قطعه) که خاصیت آبگریزی دارد می­توان به راحتی این مصالح را به صورت کامل ضد آب کرد و درصد جذب آب آن را به صفر رساند. شیشه ها تنوع رنگی مناسبی دارند و به همین دلیل دست طراح برای طراحی باز است. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی هاو سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. ضمنا باید خاطر نشان کرد که اجرای رزین با غلتک، به دلیل عدم پر کردن درز میان قطعات، اثرگذاری لازم را ندارد و بهتر است جهت اجرای آن از قلمو استفاده شود.

شرکت های نمای خشک

شرکتهای مشاور نما با توجه به تجربههای پیشین خود در طراحی و اجرای پروژههای مختلف میتوانند هزینههای پروژههای شما بدون کاهش کیفیت مدیریت کرده و در بسیاری از مواقع کاهش دهند. امید است با پیوستن بتن پلیمری با الیاف شیشه ای هماهنگ با محیط زیست و به دور از ایجاد آسیب به منابع ملی در قالب بخشی از تکمیل زنجیره تامین فرایند تولید ساختمان با کاربری های متفاوت و رویکرد آینده پژوهی ، نیاز مملکت در بکارگیری فناوریهای نوین وایجاد رویکردهای تازه مهندسی ، افزایش سرعت و آمیختگی زیبایی وهنر ایرانی با متد ساخت و استحصال نمایی گرم با انرژی مثبت برای بیننده وبهره بردار را به عنوان یکی از گزینه ها در راهبرد تصمیم گیری مدیریت وارد و عملیاتی نموده باشیم. پس از اتمام ساخت قالب و قاب فلزی و یا قطعات الحاقی پانل­های نما، ساخت محصولات در دست اقدام قرار می­گیرد تولید محصولات با دو روش اسپری و پریمیکس ( پیش مخلوط کردن ) به تناسب نوع طرح و وضعیت قالب انجام می­پذیرد. مقاومت دربرابر جداشدن وافتادن نما از خصوصیات مهم مصالح و نوع اجرا می باشد. این یخچال ایستاده از قدرت موتور فوق العاده ای برخورد دار می باشد که جهت استفاده در هر مکانی با هر مقدار فضایی کاملا مناسب می باشد.

نحوه نصب نمای خشک

برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. استفاده از شیشه در زمان های قدیم با استفاده امروزی آن کاملا متفاوت است چرا که اکنون و در سالهای اخیر تکنولوژی های متعددی به بازار ارائه گردیده که دست طراحان را برای استفاده از شیشه در نمای ساختمان ها بسیار باز نموده و قابلیت اجرای نماهای زیباتر و عظیم تر را ایجاد نموده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدیدی که در زمینه تولید قطعات ساختمانی ایجاد شده است، چهره بسیاری از شهرها کاملا دگرگون شده است. سرامیک سایز بزرگ نسبت به مواد شیمیایی و بارانهای اسیدی بسیار مقاوم است و بودن در برابر آن مشکلی برای بافت آن ایجاد نمیکند. در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. Th is article was ᠎do᠎ne with behsaznama Con᠎tent Generat​or DEMO᠎!

سیستم های مدرن نما

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید