اکنون باید بخرید برنامه‌ای که معتقد است برای دتایل نمای خشک سنگ ساخته شده است

نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. که یکی از روش های کم هزینه و کارآمد که امروزه بیشتر رایج است. به یکی از روش های پیچ رولپلاک یا مقاوم سازی با پیچ یا هرروش دیگر مورد تایید نظام مهندسی. این نمای زیبا از یک خانه کوچک می تواند نمونه کاملی از زیبایی یک خانه با عناصر معماری و پرداخت شیک آن باشد. که ما از چه پیچ و ورلپلاک های استفاده می کنیم. آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی انواع نمای ساختمان در طراحی نما ساختمان می باشد. تکالیف خود را قبل از ملاقات با معمار خود با کمک چند طرح زیبای نمای خانه از جلو، کنار، عقب و شکاف انجام دهید که به شما کمک می کند بدون هیچ تردیدی انتخاب نهایی را انجام دهید. طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار متنوع است و یک معمار با توجه به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح را اجرا کند.

سیمانکاری نمای ساختمان

از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز،آجر خنک کننده، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعابدار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو،کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک، قزاقی و … در نماسازی ساختمان از مصالح مختلفی استفاده می شود از جمله فلز، سنگ، آجر، کامپوزیت ، بتن و چوب که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نمای کامپوزیت است. نما در معرض دید عموم قرار میگیرد و متشکل از خطوط افقی و عمودی و تورفتگی ها و بیرون مجموعه ها آمدگی ها است. بدین لحاظ در معماری اصیل ایرانی استفاده از قوس همیشه رایج بوده و انواع قوسها به شکلهای مختلف مورد استفاده معماران قدیمی قرار می گرفت که از آنها برای سقف ها ومخصوصاً بالای پنچره ها استفاده می گردید.

با نوآوری های جدید در متریال ها ، ایده ها و سبک های طراحی نوین ، نمای ساختمانی می تواند فرصت های زیادی را ایجاد کند. شما نماهای جانبی و جلویی از ساختمان دارید که به شما ایده خوبی در مورد ظاهر ساخت و ساز می دهد. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان و نمای خانه کمک کند برای خواندن ایده هایی در مورد نورپردازی نمای ساختمان پیشنهاد می شود مقاله ی نورپردازی نمای ساختمان را مطالعه فرمایید. استفاده از ایده های جذاب برای دکوراسیون نمای بیرونی ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی نمای مسکونی و نمای ساختمانی داشته باشد. هنگامی که به یک ساختمان نگاه می کنید آنچه که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب می کند،نمای آن است. نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن در مقایسه با سایر نماها ارزان تر می باشد. Lumion LiveSync یک پلاگین رایگان که لینک آنلاین بین Lumion و چندین نرم افزار محبوب معماری از جمله Revit، SketchUp، ArchiCAD، Rhino، Vectorworks و AutoCAD ایجاد میکند. بنابراین در مقایسه انواع نمای ساختمان، استفاده از سنگ را می توان در دسته نماهای پرطرفدار و محبوب قرار داد. This po​st was wri tten ᠎by behsaznama  Content Gen er​ator  DEMO᠎!

اولین نفری باشید که کارشناسان درباره نمای ساختمان چه می گویند

نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظر شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. آجرنما ساختمان به صورت ساده و یا دکوراتیو قابل طراحی است و در هر دو شکل جلوه ای زیبا به ساختمان می بخشد. اصولاً د اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. همچنین اجرای نمای آجری باید در شرایط خاص (دما و رطوبت مناسب) انجام شود و یا انتخاب مصالح سنگ در طراحی نما می توان از انواع سنگ های قیچی، مرمریت ، تراورتن استفاده نمود. از مزایای کامپوزیت نما می توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی اشاره نمود. نمای ساختمان تصویر ظاهری و منظره خارجی هر ساختمان می باشد طراحی نما یکی از موارد مهمی است که امروزه مورد استقبال و توجه معماران مختلفی قرار گرفته است. نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلایندهها) از اهمیت خاصی برخوردار است. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و … نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید