اکنون شما می‌توانید بخرید برنامه‌ای که اصلاً برای نمای ساختمان ساخته شده است

مصالح ساختمانی باید به گونه ای انتخاب شوند که بعد از مدتی زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد و قابلیت شست و شوی نما در آینده وجود داشته باشد. اگر شما هم ساختمانی در حال ساخت دارید، یا به بازسازی نمای ساختمان خود فکر می کنید، راه درستی آمده اید. قیمت نقاشی به دو قسمت خرید رنگ ساختمانی و دستمزد رنگآمیزی نما تقسیم میشود. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی(سرامیک فول بادی) که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. اگرچه سیمان سفید در شکل اصلی خود نیز زیبا به نظر می رسد، اما در صورت اقتضای طراحی نما، می توان آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. فضا سازی با کمک اشکال مکعبی شکل و کمک گرفتن از نورپردازی انجام می شود.

نمای سنگ خشکه چینی درباره نمای ساختمان}

معمولاً پوششها که رنگ را نیز شامل میشوند روی سطحهای سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن میباشند اعمال میشوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آنها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنههای پلیمری که برای این پوششهای رنگی مناسباند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند. از طرفی این چسب ها در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند و انعطاف پذیری زیادی نسبت به ملات سیمانی دارند و چسبندگی بیشتری هم دارند. از طرفی نزدیک به 20% از بهای یک ساختمان در گرو جذابیت یا عدم جذابیت نمای آن است. در ادامه نمونههایی از جذابیت نورپردازی در نمای ساختمان را خواهید دید. برای افزایش استحکام ملات چسبی ، جهت کشیدن ماله ماننده تصویر راه راه و از یک جهت باشد ، بسیاری از نصابهای عزیز شکلهای موجی و پیچشی و و غیر از راه راه ایجاد میکنند که به جهت عدم توزیع یکنواخت ملات زیر سرامیک پرسلان ، در مقابل ضربه آسیب پذیر و شکننده میشود. سنگ های مصنوعی علاوه بر استحکام بالایی که دارند، قیمت مناسبتری نیز نسبت به نوع طبیعی سنگ خواهند داشت. در واقع عموما این نوع سرامیک از نوع سرامیک های پرسلانی در نظر گرفته می شود که مزیت های بالایی نسبت به کاشی سرامیک های غیر پرسلانی دارد.

قیمت سنگ نمای خشک

مزیت این کار، هزینه بسیار پایین اون نسبت به سایر تغییرات بازسازی هست. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. زمانی که شما قصد استفاده از چسب برای نصب این سرامیک ها در کف ساختمان دارید می توانید از چسب های پودری استفاده کنید، استفاده از این چسب ها علاوه بر این که روند نصب سرامیک را برای شما سریعتر می کند، از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این مرحله از اجرای نبشی کشی نما، به نوع مصالح استفاده شده در نما بستگی دارد که اگر به عنوان مثال در نما از سیمان استفاده شده باشد، نیاز به ملات برای اتصال بهتر نما به نبشی ها ضروری خواهد بود.

به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. آجرهای استفاده شده در نما مانند آجر رس و آجر شیلی دارای ضرایب انتقال حرارتی پایینی هستند بنابراین در مورد اتلاف انرژی(که خیلی بحث داغی هم هست) از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ از داخل کاملا محکم میشوند. در روش انکر ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک حفره هایی تعبیه میشود. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. این روش علاوه بر مطمئن بودن می تواند زمان کمتری از شما بگیرد. سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. روش نصب سرامیک کلیپسی (نمایان) هیچگونه فعالیتی نظیر شیار یا سوراخ در بدنه سرامیک انجام نمی شود. This po st has been w ri​tten  by behsaznama Conte​nt G ener᠎ator DEMO .

دتایل نمای خشک سنگ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید