اکنون می‌توانید سرامیک نمای خشک از رویاها خود را داشته باشید – ارزان‌تر/سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید.

همچنین استفاده از ملات سیمان که از ترکیب سیمان، دوغاب و آب بدست می آید باعث کثیفی نما می شود. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. این سیستم اجرایی متفاوت با روش اجرایی نمایان (کلیپسی) اجرا میشود و اتصالات نگهدارندهی تایلهای سرامیک دیده نمیشوند و سطح نمای ساختمان به سطحی یکنواخت بدل میشود، به همین دلیل است که این روش در بین کارفرمایان از استقبال بیشتری برخوردار بوده. This w as cre᠎at​ed by G SA C᠎ontent  G en erat᠎or  DE​MO!

راز ناگفته تسلط بر نمای خشک در فقط نه روز

به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. مابین لایه عایق و پوشش نما فضایی برای هوا وجود دارد که به دلیل “پدیده دودکش” جریان هوای طبیعی مؤثری با مزایایی قابل ملاحظه، برای کل سیستم بوجود می آید. دیوار پشتیبانی که نمای آجری روی آن اجرا می شود، باید سطحی پیوسته و مقاوم در برابر رطوبت را برای اجرای نمای آجری ایجاد کند. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. محفظه ای خالی ، محفظه خالی نیز همچون عایقی برای محافظت از بنا در برابر شرایط جوی آلودگی های صوتی و غیر عمل می کند تهویه جریان هوای داخل این محوطه ها با توجه به محل قرارگیری ساختمان ، شرایط اقلیمی و نیاز آن منطقه قابل تغییر میباشد به عنوان مثال در شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه می باشد اما در قلیم سرد و خشک طراحی به گونهای انجام میشود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا برای بنا عایق بهتری باشد . ​Th​is a​rtic᠎le h᠎as been c​re​at​ed  with behsaznama Conte​nt G en᠎er at or D em ov er᠎sion!

ی ساختمان از مهم ترین بخش های یک ساختمان است.

مزیت استفاده از سنگ در طراحی نما چیست که تا این حد محبوب و پرطرفدار گشته است؟ هزینه حمل مصالح به طبقات حدود 100هزار تومان و هزینه دستمزد برای هر متر مربع (بدون مواد نصب) با توجه به مدل و متراژ کار از 8هزار تومان تا 11هزار تومان میباشد. شرکت بهساز نما با پیشینه 12 ساله و دارا بودن نیرویهای کارآمد و مسلط به دانش روز، متخصص طراحی و اجرای طیف گستردهای از انواع نمایهای مدرن به روش نصب خشک بوده و آماده ارائه خدمات خود در سراسر کشور عزیزمان به مشتریان گرامی میباشد. قیمت اجرای سرامیک نمای خشک پرسلانی چیست: در کل حدوداً ۸ روش نصب سرامیک خشک داریم که هر کدام بسته به نوع ساختمان شما انتخاب می شود و باید محاسبه و سپس قیمت دقیق مشخص شود. نمای ساختمان از مهم ترین بخش های یک ساختمان است. از این روش میتوان در نماهای ساختمان، دکوراسیون داخلی و پوشش رویی بامها استفاده میشود. با توجه به مناطقی که اینگونه پوشش ها در همه جای آن دیده می شود (نواحی آلپ، مناطق اروپای شمالی) واضح است که استفاده از جریان هوای طبیعی جهت پوشاندن جداره خارجی در مقابل عوامل جوی از قبیل بارش باران، تبادل حرارت و غیره از ابتدا توسط سازندگان آن ساختمان ها شناخته شده و به کار رفته بودند.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. سپس بر اساس مدول و ابعاد سرامیک، و با توجه به باز شوها ، تقاطع ها و برگشت ها چیدمان سرامیک ها مشخص شوند. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. سپس در سازه های فلزی، با توجه به مکانهای مناسب از قبل مشخص شده به تیرهای فلزی دستکهایی وصل می کنند، و اگر سازه بتنی باشد ابتدا پلیتها را به سازهی بتنی رول بولت می کنند. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند.

چگونه محصول خود را فراری طراح و مجری نمای خشک بسازیم

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید