اینجا 7 روش بهتر نمای خشک

سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. 1. سرعت اجرا به دلیل استفاده از تجهیزات آماده بسیار بالاست. اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت . رده MW : این رده آجر مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد و دارای مقاومت متوسطی نسبت به تخریب می باشد. این روش که جدیدترین و متداولترین روش نیز است، با توجه به مزیتهای ویژهای که نسبت به سایر روشها دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر قصد دارید به شخصه وارد عمل شوید و مصالح را انتخاب کنید، باید بدانید که رنگ آجرنما و سنگ زیرساز باید در تضاد باشد.

نمای خشک سنگ

᠎Conte᠎nt w᠎as c᠎reated  wi th the ᠎help ​of behsaznama C​on tent Gen er​ator᠎ Dem​ov​ersion!

هزینه اجرای نمای خشک

برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده کرد عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمی گیرد. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. مورد دیگری که بهتر است، درباره نمای کرتین وال بدانید، آن است، که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصبِ سایر متریالهای پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای دارا است. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. این نما سالیان سال است که در ایران و جهان پیاده سازی می شود و دارای طرفداران خاص خود می باشد.  This ​post was written with behsaznama  Cont en t  Generator DE MO᠎.

مدول بندی خارجی ساختمان کار جدیدی نیست ابتدایی ترین کاربرد پوشش دیواری از سرامیک لعابدار به وسیله بابلی ها در حدود 2600 سال پیش در خیابان پروسسیون و دروازه ایشتار. استفاده از ملات سیمان جزو قدیمی ترین و سنتی ترین روش هایی می باشد که برای اجرای نمای آجری استفاده می شود. سرامیک جزو مقاوم ترین مصالح ساختمانی است که از آن در نقاط مختلف ساختمان مانند:کف، دیوار، نما و … پس از پایان عملیات سفت کاری در یک ساختمان، نوبت به اجرای نمای آن آغاز می شود. نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیروهایی که تحمل میکنند، نیروی وزن خودشان و همچنین نیروهای جانبی نظیر باد، باران و طوفان است، به همین دلیل، سازههای خود ایستا نام گرفتهاند. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. نمای بیرونی ساختمان به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است، که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف آب و هوایی محافظت میکند، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان نیز دارد. نکات مهم و البته ظریفی در این راستا وجود دارد که بی توجهی به آن ها می تواند موجب زیر سوال رفتن نمای ساختمان شود. Data was c re ated  by behsaznama C​on te nt  Ge ne​rator ​DEMO.

نما های خشک

پرسلان ها زیرمجموعه هایی چون تایل های مجوف(سوراخ دار) ، تایل های توپُر و Terracotta دارد که هر کدام از آنها خواص و استفاده های متفاوتی دارند. تمام لایه های نمای خشک با استفاده از سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. باید در نظر داشت که سیستم کاملاً بستگی به نوع زیرسازهای مورد استفاده دارد، چرا که مواد چسباننده مناسب و تکنیک های نصب صحیح در اجرای نصب بسیار مهم است. ممکن است تصور کنید نمای آجری دارای مقاومت کمی می باشد و امکان نفوذ رطوبت به آن بسیار بالاست. بسیار مهم است که نوع و رنگ این سنگ چه باشد. در حین تمیز کردن باید توجه داشت که سطوح اطراف نیز کثیف نشوند. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. این مورد نیز بستگی به تخصص و مهارت طراح و استادکار دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید