این بررسی شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک متخصص در نمای خشک بدون درک آن. اینجاست چگونه واقعاً کار می‌کند

متاسفانه مبحث مهار سنگ نما از طرف پیمانکاران و سازندگان ساختمان جدی گرفته نشده و در مواردی دیده میشود که از اسکوپ کردن سنگ نما به بهانههای مختلف مانند: دستمزد پایین، زمانبر بودن و اینکه این نوع سنگ بدلیل متخلخل بودن نیاز به اسکوپ ندارد و . شاید شما فکر کنید که پروژه های مدرن هزینه ساخت کمتری دارند با این حال ممکن است هزینه این پروژه ها از ساختمان های کلاسیک و نئوکلاسیک مرسوم در بازار نیز بیشتر شود. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد. پیش از نمای خشک ظاهر ساختمان ها چگونه بود ؟ ویلای پیش ساخته بهتر است یا سنتی؟ یکی از راههای ساخت ویلا طراحیهای از پیش تعیین شده است. پس از پایان سفتکاری ساختمان، نوبت به ساخت نما میرسد. این کالای بادوام، پرهزینه و غیر منقول که جایگزینی ندارد یک کالای سرمایه ای است و در حقیقت نوعی پس انداز به شمار می آید از این رو بررسی هزینه های ساخت و کاهش هرچه بیشتر آن ها با حفظ کیفیت سازه از مهم ترین اصول اولیه ساخت و ساز می باشد. پس از انتخاب اسکلت سازه، بحث نوع و قیمت متریال مصرفی اعم از قیمت پروفیل و میلگرد مطرح می گردد. This has be᠎en c᠎re ated by behsaznama C on᠎tent G ener᠎ator Dem oversi᠎on!

نمای خشک مدرن

پرهزینه ترین بحث ساخت یک سازه را می توان انتخاب زمین در نظر گرفت. همان طور که می دانید معمولا اسکلت های بتنی نسبت به اسکلت های فلزی هزینه کمتری داشته ولی می توان هزینه آن را در چندین مرحله پرداخت نمود ولی در اسکلت های فلزی به دلیل تک مرحله ای بودن ساخت سازه هزینه باید به صورت یک جا پرداخت گردد. همان طور که مشخص است خرید زمین در مناطق بالا شهر و یا با متراژهای بیشتر نیاز به هزینه بیشتری دارد. در هنگام خرید زمین بهتر است به موقعیت مکانی آن توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به اینکه امروزه علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است، یکی از صنایعی که دچار تغییرات شده “صنعت سرامیک” است. در ادامه بیشتر با این دو متریال ساختمانی آشنا خواهید شد. براساس اعلام رئیس سازمان نظام مهندسی درصدهای تعدیل 3 ماهه توسط سازمان برنامه و بودجه در سال 1401 به ارقام فوق افزوده خواهد شد. در ادامه شما را با هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 آشنا خواهیم کرد. با این حال بررسی هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 به دلیل نوسانات زیاد قیمت محصولات فولادی و حتی قیمت زمین کار بسیار دشواری می باشد و تمامی این ارقام حدودی است.

است، با این حال این نکته حائز اهمیت است که با انواع ضخامت های سمنت برد آشنا باشید چرا که هر کاربر نیاز به ضخامت سمنت برد مخصوص به خود دارد. مورد سوم نیز در خصوص ساخت ساختمان می باشد که شامل انتخاب نوع اسکلت و سیستم سازه ای و برآورد هزینه های آن می شود. منظور از زیر کار، دیوار اصلی ساختمان است. بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردید میتوانید آجر ها را به صورت سالم در بیاورید و آن را برای نمای بعدی استفاده کنید معایب نصب این روش این است که هزینه بالایی دارد در صورتی که خوب نصب نشود باعث زیبا نشدن ساختمان می شود. با گسترش علم و فناوری در حوزه ساختمان سازی متریال های جدیدتری وارد بازار ساخت و ساز شدند، یکی از این متریال ها که توانست جایگاه اول را از متریال بتن اکسپوز بدزدد؛ سمنت برد بود. از جمله دیگر مزایای استفاده از پانل های بتن اکسپوز می توان به موارد زیر اشاره کرد. یکی دیگر از انواع متریال هایی که در طی پیشرفت تکنولوژی توانست جایگاه ویژه ای را ازآن خود کند، سمنت برد قیمت سنگ نمای خشک است. ارتقا دادن متریالهایی مانند بتن، سیمان یا حتی آجر در سالهای اخیر کمک بسیاری به ساخت ساختمانهایی مقاوم و بادوام کرده است، دو متریالی که در طی این پیشرفت ها توانستند جایگاه ویژه ای را در اجرای نمای خشک به خود اختصاص دهند بتن اکسپوز و سمنت برد است. Th is data w as g en᠎er ated  wi th G SA C​on te nt G en᠎erator Dem ov᠎ersion.

بتن اکسپوز یا سمنت برد؛ از چه متریالی برای اجرای نمای ساختمان خود استفاده کنم؟ در ادامه شما را با نحوه محاسبه هزینه ساختمان قدم به قدم و تمامی عوامل موثر بر این هزینه آشنا خواهیم کرد. اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی هزینه ساخت خانه بپردازیم در اولین قدم باید به سراغ قیمت زمین برویم. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است ، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. به طور کلی هزینه زمین به میزان هزینه ای گفته می شود که برای کسب آن قطعه زمین، چه توسعه نیافته و چه نیمه توسعه یافته پرداخت می شود. این معضل در کشورهای در حال توسعه ملموس تر است. بیشتر کشورهای جهان با معضل مسکن روبرو هستند. سمنت برد در عین مقاومت بالا و خاصیت ضد رطوبت خود از وزن کمتری نسبت به مصالح بتن اکسپوز برخوردار بود و این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا متناسب با سبک یا طرح نمای ساختمان خود رنگ مصالح خود را تغییر دهند، با این حال مقاومت و دوام مصالح بتن اکسپوز نسبت به سمنت برد بیشتر بوده و این به خودی خود می تواند مزیت چشمگیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید