باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره نمای خشک شما را از بالا رفتن نگه می‌دارد

در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. شست و شوی این پرده ها را خیلی کش ندهید چون که رنگ براق آنها با زیاده روی در تمیز کردن، از بین می رود. نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی ما بین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد. یکی از روشهای عایق کردن نمای ساختمان در برابر رطوبت، استفاده از انواع چسبهای رایج برای این کار است. معمولا برای شستشوی پرده های قابل شستشو باید آن ها را در آب ولرم با پودر پاک کننده استاندارد شده به مدت یک ساعت خیس داد و سپس به طور ملایم چنگ زد و دوباره آبکشی کرد.

دتایل نمای خشک

اگر پارچه نخی جدیدی برای پرده های خانه تان تهیه کرده اید و احتمال آب رفتن آنها وجود دارد، ابتدا پارچه را در محلول آب و نمک به میزان ۱ قاشق سر صاف نمک طعام در هر لیتر آب و به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به صورت مچاله قرار دهید. استفاده از اسپری تمیز کننده برای این پرده ها راهکار مفیدی به حساب می آید از صابون و دیگر مواد شوینده نیز می توانید استفاده کنید. 2.روش نصب آجر نما و نماکاری با ملات ماسه سیمان: یکی دیگر از روش های نصب آجرنما و نماکاری استفاده از ملات سیمان است که در حال حاضر به ندرت استفاده می شود و یک روش قدیمی نصب آجرنما به حساب می آید. لازم به تذکر است که مواد سفیدکننده برای الیاف پارچه نیز بسیار مضر بوده و آن ها را کم دوام می کند. برای شستشوی اول دستگاه را روی درجه کم مقدماتی بشویید و شستشوی بعد را هم ۲ دقیقه با درجه کم تنظیم کرده و بشویید.

زیبایی این نوع سنگ بر کسی پوشیده نیست.

اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. برای جلوگیری از رفتن پرده داخل جاروبرقی، میزان مکش آن را کم کرده، بین پرده و لوله جاروبرقی از یک صفحه پلاستیکی مشبک استفاده کنید. اگر در قسمت هایی لکه های سمج وجود دارد که به راحتی پاک نمی شوند، می توانید در آن قسمت ها مقداری کرم اصلاح بکشید و بعد با یک برس نرم آن را تمیز کنید. هر چند وقت یکبار برای غبار روبی، روی پردهها جاروبرقی بکشید. اتو را از پشت به موازات الیاف طولی آن بکشید. پروژه خود را با بالاترین کیفیت و اقتصادیترین صورت ممکن به اتمام برسانید. پرده ها را پس از شستشو به صورت نمدار آویزان کنید. سنگ سمنت پلاست در مقابل نور خورشید، دمای محیط و باران اسیدی نیز مقاوم است و کیفیت خود را حفظ میکند. زیبایی این نوع سنگ بر کسی پوشیده نیست. اما باید توجه بشه که سرامیک های براق، لغزنده هستند و مناسب برخی فضاها مثل سرویس بهداشتی نیست. قطعات نگهدارندهی صفحات سرامیک بر روی نمای ساختمان در این روش نمایان هستند، در این روش اجرایی، صفحات سرامیکی از طریق نگهدارندهی کلیپسی که از فولاد ضد زنگ (stainless steel)، ساخته شده است به پروفیلهای آلومینیومی زیر سازی اتصال می یابند. Content has be​en c reated  with the he lp of G SA​ Con te nt​ G᠎enerat or DEMO!

چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟

چهارچوب نگهدارنده از چوب، فولاد یا آلومینیوم ساخته شده، و در برابر باد و باران مقاوم است. تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده است. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. در کنار کیفیت مصالح، سازنده باید با شرایط آب و هوایی منطقه متریال و مصالح را انتخاب نماید. جهت انتخاب بهترین روش واترپرف کردن نما، باید بر اساس معیارهایی همچون جنس مصالح ساختمانی، مزایای هر روش، سهولت اجرا، هزینه و … در این روش جدید، بهدلیل نصب مکانیکی و حذف مصالح اضافه، ساختمان در برابر اینگونه عوامل مصونیت دارد. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند. چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ ᠎C ontent has ​been creat ed  wi᠎th t​he he lp of behsaznama Content Gener​at or  Demoversion.

سوالات جدیدی درباره نمای خشک سنگ پاسخ داده شد و چرا باید هر کلمه این گزارش را بخوانید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید