باید رفع نمای خشک 60 قدم بردارید؟

عایق حرارتی که در مورد آن توضیحاتی دادیم نیز میتواند از تجهیزات نما خشک محسوب شود. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، به وسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی خواهد داشت. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد.

نما های خشک

تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز به وسیله شاسی کشی اجرا می شود. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان به صورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد.  Post has been cre at ed ᠎by behsaznama Conte nt  Generat​or DEMO​.

دتایل اجرای نمای خشک

اگر می خواهید که طول عمر مفید پرده زیاد و جلوی پوسیدگی آن گرفته شود، حتماً آن را خشک کنید. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. در کل اگر یک حساب سرانگشتی کنید، هزینه خشکشویی با در نظر گرفتن هزینه آب و برق و همینطور وقت شما، فرق چندانی با هزینه شستن آن در خانه ندارد. البته پر واضح است که باید به هزینه های خشکشویی نیز دقت کرد. پیش از شروع فرایند شستشو باید گرد و غبار از روی پرده پاک شود.این کار به هر چه عمیق تر تمیز شدن پرده کنم می کند و باعث می شود تا گرد و غبار به طور کامل از آن جدا شود. مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای به دست آوردن میزان مصرف انواع مصالح به ازای هر متر مربع زیربنای کل، در هر کدام از الگوهای ساختمانی، از میان 100 نقشه جمع آوری شده، 30 طرح را به عنوان نمونه انتخاب کرد که طیف موردنظر از شیوه های معرفی شده ساختمانی را پوشش داده و نماینده مصرف مصالح ساختمانی باشند. این در حالی است که تصور و تعریف عامیانه از نماهای خشک، تنها اجرای نماهای سنگی و سرامیکی بدون استفاده از ملات است.

در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. تراز کردن، شیب بندی و چسبندگی ملات نقش مهمی در سرامیک کاری دارن. نمای خشک ساختمان بر اساس اتصالات به دو دسته مشهود و نا مشهود تقسیم بندی میشود. در سیستم نمای خشک مشهود بستهایی برای نگهداری استفاده میشود که قابل مشاهده هستند. اتصالات نامشهود به اتصالاتی گفته میشوند که بعد از نصب قابل مشاهده نیستند. اگر توصیه ای ذیل برچسب پرده مشاهده نشد، می توانید پرده را با استفاده از پودر لباسشویی (برای مثال برند سپید) در ماشین لباسشویی و با دور آرام بشویید. مطمئناً این جنس پرده است که تعیین می کند باید آنو بخورد یا خیر. سنگ مرمر مورد استفاده در نمای سنگی ساختمان باید دارای ضخامت بالایی باشه تا دچار آسیب نشه. زیرا به دلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت وجود لکه، در این مرحله و قبل از شروع مراحل اصلی شستشوی پرده انجام شود.

نصاب نمای خشک برای ایجاد یک تاثیر در شرکت شما است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت روش اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید