با این نکات سه در هنر اجرای نما مسلط شوید.

حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! اگر قصد ایجاد فضاهایی منحنی شکل دارید خصوصا برای پاگرد ویلاها و فضای ورودی ساختمان های تجاری و پله های منحنی یا نیم دایره نیاز است تا قالب چوبی ساختار انعطاف پذیرتری داشته باشد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روان شناسی اهمیت بسیاری دارد. تزئینات و کاشی کاری های داخلی با تناسبات و رنگ بندی خاص خویش در کنار کالبد درونی ، فضایی رمزگون را تداعی می کنند و هم اکنون نیز ارزش فضایی خویش را حفظ کرده است. نمای ساختمان به نوعی ویترین آن بوده و اولین مرحله تاثیرگذاری آن است و می تواند منتقل کننده پیام و احساسی خاص در رابطه با کاربری سازه باشد. امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می شود. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیازهای موج تنوع مصالح، توجه به نحوه قرارگیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.بازسازی ساختمان.  Da᠎ta w​as creat ed by G᠎SA  Content Gener ator Demov er​si on​!

نصاب نمای سرامیک خشک

یکی از رنگ های مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگ های وسایل منزل هم نشینی دارد و کمپوزیسیون را ایجاد می نماید. طراحی پلان یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل کار معماران است. اتاق آبی به عنوان یک شرکت طراح معماری میتواند طراحی و اجرای نما و پلان در تهران را به بهترین شکل ممکن و مطابق با فرهنگ و معماری اصیل ایرانی و همچنین به شیوه مدرن و کلاسیک انجام دهد. شرکت اتاق آبی مجری طراحی و اجرای نما و پلان در تهران میباشد. برای طراحی پلان باید درک درستی از نیاز مشتری و نحوه کاربری سازه برای طراح ایجاد شود تا بتواند محیطی با کارایی بالا و سرشار از رضایت برای کارفرما ایجاد کند. فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی بخصوص آپارتمان های با متراژ کم بسیار مهم است. Da᠎ta was g enerated by behsaznama Con᠎tent  Gen᠎erat or Demover᠎sion!

هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخ گویی به نیازهای آن ها در معماری داخلی اولویت قرار می گیرد، از این رو نگرشی علمی و راسیونال در کنار خلاقیت های هنری مطرح شده و یکی از مسائل مهم در این زمینه ایجاد تعامل و هماهنگی بین آن ها است. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد. هنر چیدمان یا ( Installation art) استفاده کردن از عناصر مختلف است برای بیان تجربه هنرمند از فضایی مشخص. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است.

این روش که وقت گیر بوده و بایستی دقت شود اتصالات بین ملات و سرامیک محکم باشد. پس از تشکیل پرونده بایستی در انتظار تایید مدارک در شهرداری باشید. زیرا نور را به خوبی از خود عبور می دهند. با استفاده از مواد نانو مخصوص آجر؛ آجر معمولی خود را به آجر نانو شده تبدیل میکنند. از نمونههای معروف این محصول در بازار میتوان به پوشش نانو نما یا آبگریزکننده نمای Lily که در شرکت سهند شیمی به تولید رسیده، اشاره نمای خشک نمایان کرد. انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگ هایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. در صورت استفاده از پارکت نیز می بایست نکات گفته شده را رعایت نمود و رنگ های روشن طرح چوب را انتخاب کرد. همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود. در واقع همان نقشه ساختمان است که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ساخت سازه را به مجری منتقل میکند.

دیدگاهتان را بنویسید