با این نکات چهار در هنر نمای سنگ مسلط شوید.

نمای آجری ساختمان زيبايی و دلپذيرشدن جلوه ظاهري و بيرونی ساختمان و در نهايت دورنما و منظره مناسب برای ساختمان ما مي باشد این نما در ساختمان نقش يک عايق حرارتی و برودتی را بازی مي کند که هم ازهدر رفتن انرژی توليدی سيستم های گرمايشی و سرمايشی ساختمان ممانعت مي کند و هم ميتواند بر حسب جنس و رنگ و ميزان سطحي که دارد باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان شود و عکس همين عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشيدی و گرم شدن ساختمان باعث شود. مهمترین اجزای یک سیستم نمای خشک چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه- که بین نما و عایق قرار دارد- عایق حرارتی، نمای خشک و اتصالات هستند.اگر تصمیم خرید این نوع نما را دارید به شما توصیه میکنیم،در صورتی که ساکن استان تهران هستید،از بین انواع مختلف نما در شهر تهران نمای خشک با ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در تهران موجود هستند، با آنها تماس بگیرید.ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده این محصول را در وبسایت ساختمون مشاهده نمودهاید. Post w᠎as cre ated ​by G SA Con᠎tent Gen er at᠎or Demov᠎er si​on.

سیستم های مدرن نما

در اجرای نمای سنگی خشک از گیره های فلزی نگهدارنده سنگ که بر روی پروفیل آلومینیومی افقی قرار می گیرد انواع مختلفی دارد که میان شیارهای جانبی ایجاد شده قرار می گیرد و این اتصال داخل سنگ مخفی می ماند. اگر شما مالک ساختمان و یا سازنده باشید و یا طراح نمای ساختمانی باشید که بخواهید برای ساختمانتان نمای سرامیک خشک پرسلانی را در مرحله طراحی و یا براورد هزینه های کلی ساختمان در دست داشته باشید در ادامه قیمت های اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی را معرفی می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. به دلیل استفاده از عایقهای حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما میتواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و باعث کاهش هزینهها شود. این دو پوست یک منطقه حرارتی تشکیل می دهند و انرژی خورشیدی غیرفعال در حفره باعث کاهش تلفات گرما در زمستان می شود.

مجری نمای سرامیک خشک

این امر با انتخاب صحیح یک مشاوره طراحی نمای ساختمان ارتباط مستقیمی دارد. نمای زیبای یک بنا موجب می شود تا چشم انداز شهری نیز زیبا و دلنشین به نظر برسد و برای کاربران کسل کننده و یکنواخت نباشد. مجموعه ی قابل اعتماد: معماران و طراحان ما از صفر تا صد مراحل طراحی تا اجرا همراه شما خواهند بود. در ادامه با معرفی دفتر معماری آوگون، سبک کاری، نمونه ی نماهای طراحی و اجرا شده ی نما با کاربری های مختلف، نحوه ارتباط و روند طراحی نما و انجام کار همراه شما کاربران گرامی هستیم. گروه معماری آوگون این اطمینان را به کارفرمایانشان می دهد تا نمایی فراتر از ایده ها و خواسته هایشان را طراحی و اجرا نمایند. طراحان ما در این مجموعه همواره سعی دارند تا ایده ها و رویاهای کارفرمایانشان را طراحی کرده و به اجرا در آورند. همچنین دید گسترده و شفافی که از محیط بیرون می دهد، باعث می شود زمان انتظار در داخل این ساختمان ها از جذابیت آنها محسوب شود.

نمای خشک نمایان

اکنون به میزان اهمیت طراحی نمای ساختمان پی بردید. گروه معماری آوگون مجموعه ای جوان و متخصص در حوزه های مختلف معماری و طراحی داخلی، آماده ی ارائه ی خدمات به کاربران گرامی در زمینه طراحی نمای ساختمان ها با کاربری های متفاوت می باشد. از این رو بسیاری از کارشناسان و متخصصان توصیه می کنند که بهتر است شما همزمان با طراحی سایر پلان ها طراحی نما را پیش ببرید. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. گروه معماری آوگون آماده ی طراحی و اجرای نما در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، روستیک و غیره می باشد. متریال به کار گرفته شده در اجرای نمای جی اف آر سی، کامپوزیت جی اف آر سی و متریال استفاده شده در اجرای نمای کامپوزیت، ورق کامپوزیت می باشد. سرامیک خشک dry ceramic facade از جدیدترین روش های پوشش نمای ساختمان و پوشش پوسته های داخلی و خارجی در صنعت ساختمان میباشد .

آناتومی شرکت طراح و مجری نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید