با این نکات 7 در هنر نمای خشک مسلط شوید.

این مرحله برای صاف کردن سطح زیرین اجرای نما، تمیزی، استحکام و اتصال محکمتر نما به سطح پشتی صورت می گیره. نصب سرامیک بر روی نمای خارجی به ۲ روش نصب خشک و دوغابی صورت میپذیرد. برخی از این روشها مثل استفاده از محلول آبگریزکننده Lily به تنهایی جهت آبگریز ساختن نمای ساختمان کافی هستند و در برخی موارد میتوان از دو روش به صورت ترکیبی استفاده کرد تا نتیجه حداکثری حاصل گردد (برای مثال روش چسب عایقکننده و لاستیک درزگیر). با اره برش به راحتی میتوان شیارهایی روی سطح ایجاد کرد و به این ترتیب سطح شبیه به موزاییک هایی می شود که در عین حال ساختاری یکپارچه دارند. از قالب ها برای پروژه های بعدی نیز میتوان استفاده کرد. پلاستیک و نایلون بهترین ابزار برای این کار است. اطمینان حاصل کنید که پلاستیک مورد استفاده به اندازه ای بزرگ باشد که تمامی سطح کار را بپوشاند. برای ایجاد ساختاری منسجم به عنوان نمای دیواری لازم است تا از افراد با تجربه و با مهارت در این زمینه استفاده کنید تا نمای عمودی بی نقص اجرا شود.  Th​is content was  done ​wi th behsaznama​ Conte​nt Generator  Demoversion.

چگونه می‌توانی (انجام داد) نماهای مدرن مجازی بلافاصله

به آرامی پلاستیک را روی سطح قرار دهید تا لکه یا ناهنجاری روی سطح ایجاد نکند. یکی از متریال هایی که امروزه در اجرای نمای خشک بسیار طرفدار پیدا کرده است و مورد استفاده قرار می گیرد فایبرسمنت است . فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریالهای نماسازی ارزانترین و مناسبترین است. سپس ملاتی متشکل از ماسه با دانهبندی متوسط و سیمان پرتلند به نسبت ۳ به قیمت نمای خشک ۱ تهیه میگردد. یکی از تکنیک های نصب پوششی تایل های سرامیکی به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان است. یک لایه عایق حرارتی به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد . برای ایجاد سطح صاف و بودن حباب های هوا و بدون خط و خش افزودنی های بتن کندگیر کمک خواهد کرد.

هر از اینها سه راز استراتژی‌ها را اعمال کنید. بهبود نمای خشک

این محصول بر پایه سیلان/ سیلوکسان و سایر افزودنیها تولید شده، و تا حد زیادی به حفظ ظاهر و سالم ماندن مصالح در طولانیمدت کمک میکند. ایجاد این شیارها کمک میکند که پایدار کفپوش بیشتر شود و جلوی پیشرفت ترک های احتمالی نیز گرفته خواهد شد. بهتر است برش های مربعی روی سطح ایجاد کنید و امتداد خطوط برش زیاد طولانی نباشد. از مزایا و ویژگی های این چوب می توان به مقاومت و استحکام بسیار بالا و سبکی آن، داشتن قابلیت تجدید پذیری و برش کاری اشاره نمود. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. اگر قصد دارید طرح و رنگ خاصی روی کفپوش ایجاد شود در این مرحله باید به صورت دستی یا با بیل شن های ریز را روی سطح بپاشید. این مجموعه، با صرف زمان کمتر و ترتیب و توالی صحیح امور، قادر به صرفهجویی کلی در هزینه و زمان بوده و تغییرات اساسی در نحوه اجرا، ایجاد میکنند. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. This has be en cre ated ​by behsaznama C on​tent Generator DE᠎MO!

اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. وزن سبک سازه نصب، امان بندکشی ، امکان استفاده از عایق ، حذف مهارت نصاب ، کاهش ضایعات ، کاهش هزینه و زمان نصب و حفظ الگوهای آجرچینی سنتی و پیچیده از دیگر مزایای این سیستم نصب است. نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه اجزاء سیستم نمای خشک را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. به همین دلیل اکثر مدیران سعی دارند نمای ساختمان محل کار خود را به گونه ای طراحی نمایند که نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد . لازم به ذکر است که یک پروژه ساختمان معمولا در چهار فاز ، طراحی و اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید