با سیستم های مدرن نما دیگر اشتباه نکنید

قابل ذکر است سیستم های نما به انواع خشک و تر تقسیم می شوند. به این ترتیب با استفاده از داده های حاصل از بخش قبل و این تقسیم بندی می توان انواع الگوهای رایج ساختمانی در مناطق شهری کشور را مشخص نمود. بنابراین به منظور دستیابی به تقسیم بندی دقیق تر شیوه های ساختمان سازی و امکان بررسی و تحلیل صحیح آن ها، لازم است نوعی طبقه بندی از اجزا اصلی ساختمان مدنظر قرار گیرد. برای مثال ممکن است برای ساخت سازه لازم باشد چندین مهندس انتخاب نمایید یا به گرانی دلار دچار شوید و یا خیلی از مواردی که نمی توان آن ها را پیش بینی کرد اتفاق بیفتد. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. به نحوی که هم شیوه های معمول ساخت و ساز در آن گنجانده شوند و هم ترکیب متفاوت شیوه ها در دوره های مختلف بر اثر تحولات اقتصادی و فنی در آینده تاثیر اساسی در آن نداشته باشد. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است و پرکاربردترین مواد برای اتصال شیشهها، متریال استنلس استیل می باشد.

نیاز اضافی الهام با اتصالات نمای خشک؟ این را بخوانید!

در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . شما می توانید برای خرید این محصولات و یا اطلاع از قیمت به سایت مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در آمریکا جهت آسمان خراش ها طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استاندارد های جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 شمسی در ایران اجرا شد که طی سل های گذشته تا به امروز پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه ایجاد شده است. برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا تعریفی کلی از ایدهای داشته باشیم که اجرای آن توانسته جایگزین روشهای نما قبلی گردد. در این حالت یک فضای خالی بین عایق و نما به وجود می آید که می تواند برای ساختمان نقش عایق حرارتی مناسبی را داشته باشد.

برای ساخت دوغاب از ماسه شسته با ضریب نرمی متوسط و سیمان با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب استفاده میشود. گذشته از این نکات یکی از روش های محاسبه هزینه ساختمان این است که ابعاد پیشنهادی ساختمان در نظر گرفته می شود (برحسب متر مربع و زیربنا) و در هزینه متوسط به ازای هر متر مربع ساختمان هایی از همان منطقه ضرب می شود. نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. هزینه های این قسمت را نیز بهتر است پیش از شروع به کار محاسبه نمایید. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. در گروه های بلوک سیمانی، آجری با تیر چوبی، آجری با تیرآهن و آجری با تیرچه بلوک که انتقال بار ساختمان از طریق دیوار باربر صورت می گیرد، مصالح به کار رفته در دیوار و سقف تا حدود زیادی روشن است.

نمای خشک مدرن

باشد. سقف ساختمان های اسکلت فلزی ممکن است به صورت طاق ضربی، تیرچه بلوک و یا به صورت های جدیدتر مانند دال بتنی و کامپوزیت باشد. شیوه های ساختمان سازی اسکلت فلزی و اسکلت بتنی روند رو به رشد سریعی دارند و این بیانگر بالا رفتن سهم ساختمان های مهندسی و مقاوم تر در سطح کشور است. سهم شیوه آجری با تیرچه بلوک هم اگرچه میزان بیشتری را به خود اختصاص داده؛ با روند کندتری در حال کاهش است. با توجه به تمامی مزیت های مسکن های شهری اگر این ساختمان ها به صورت مجزا و تک به تک ساخته شوند هزینه زیادی به خود اختصاص می دهند نسبت به زمانی که مجموعه ای مسکونی ساخته شود. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. Data has  been created by behsaznama Con tent  Gener at​or D᠎emov​ersi​on.

دیدگاهتان را بنویسید