با نمای مدرن دیگر اشتباه نکنید

یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. اجرای نمای ویژه ساختمان و انواع پارتیشن اداری از جمله فعالیت های آرمن می باشد. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما از جمله: پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، به طور جد امکان خطای انسانی به ویژه در قسمتهایی مانند: درصد اختلاط ملات و… البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. نمای کامپوزیتی ساختمان در سالهای اخیر مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. This con​tent was g en er᠎at ed wi th  behsaznama Co nten​t ​Genera​tor DEMO.

انواع روش های نمای خشک

استفاده از نمای سیمانی در ساختمان ارزان می باشد و دارای سرعت اجرای بالایی است نمای سیمانی مقاومت خوبی در برابر حریق دارد و از انتشار آتش جلوگیری می کند. از آنجایی که نصب آجر و ریل ها در این نوع نما به صورت مکانیکی انجام می شود نیاز به استفاده از کارگر حرفه ای نیست. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. اگر شکاف ها به درستی در سنگ ایجاد نشوند ، می توانند منجر به ناکارآمدی و ایجاد ترک و شکستن سنگ شوند ، بنابراین حفاری نیاز به نیروی کار ماهر دارد. Anchorها برای اتصال کلمپ به سرامیک پرسلانی طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. Data h᠎as  been g en er᠎ated wi th G SA C​ontent Generator D᠎emov ersion​.

در نوع متحرک شما می توانید پنجره را باز کنید تا علاوه بر استفاده از نور بیرون، هوای داخلی نیز از تهویه مناسب بهره مند شود. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. این نما ساختاری خود ایستا دارد، وزن بالای شیشه بر روی لامل های مربوطه سنگینی می کند و بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. در این روش ورقهای کامپوزیت پس از برش و شیار به صورت ثابت با پیچ یا پرچ بر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که نصب و پیاده سازی آن با سرعت نسبتا خوبی انجام میشود.

با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم سرامیک نما مقاومت شیمیایی بالا است. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند.

هفت روز تا قیمت اجرای نمای خشک بهتر

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید