بحث بر سر سنگ نمای خشک

نمای سیمانی مقاومت ساختمان را بیشتر میکند و سبب دوام و پایداری بیشتر ساختمان میشود. مصالحی که در طراحی نما استفاده میشوند انواع مختلف آجر، سنگ، سنگهای تزئینی، سیمانی و گچی میباشند. قسمتی از آن به صورت سنگ خام برای صادرات مورد توجه می باشد و قسمت دیگر آن برای استفاده داخلی در کارخانه های مختلف برش می خورند و فرآوری می شوند. سنگ قبل از اینکه در ساختمان به کار برده شود، در کارخانه ها به مرحله فرآوری می رسد. بنابراین از شروع طراحی نما تا انتخاب متریال نما و سبک اجرای آنها، باید نوع فعالیتی که قرار است در بنا شکل بگیرد، در نظر گرفته شود، ولو اینکه امروزه بناهای فراوانی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که کوچکترین هماهنگی میان عملکردشان با طراحی نمای آنها دیده نمی شود. به طور کلی سنگ هایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، به خودی خود در برابر رطوبت و نم از خود مقاومت نشان می دهند. نمای ساختمان را در دفتر کار با توجه به مزایایی که برای کارکنان و مشاغل کلی شما فراهم می کند در اولویت قرار دهید.

قیمت سنگ نمای خشک

اگر تاسیسات شما نزدیک بزرگراه است یا در یک خیابان شلوغ قرار دارد ، احتمالا پنجره های شما خیلی سریعتر کثیف می شوند و به نظافت مکرر نیاز دارند. که اگر ابعاد سنگ کوچک باشد محاسبات و پیچ های لازم تفاوت دارد . مدیران ساختمان برای این که دچار ضرر و زیان مالی یا جانی نشوند باید در مجتمع های مسکونی بزرگ که مشکلاتش به نسبت مجتمع های کوچکتر بیشتر می باشد باید با یک مشاوره حقوقی متخصص حتما مشورت نمایند. همچنین با تماس با شماره ما می توانید برای انتخاب بهترین نوع آجر نسوز، از ما مشاوره بگیرید. اطلاعات کاملتر در مورد آجر نما نسوز را می توانید در محتوا ” آجر نما نسوز چیست؟ زمانی که حرف از بهترین زمان برای شروع ساخت و ساز می شود اکثر افراد فصل تابستان را پیشنهاد می دهند این در حالی است که از دیدگاه علمی هیچ توجیهی برای این نظر داده نشده است و فقط به خاطر تجربیات سازندگان مطرح شده است . پس باید یک زمان مناسب برای ساخت و ساز در نظر گرفت . میزان رفت و آمد : شما باید اندازه ساختمان ، تعداد کارکنان حاضر در روز و تعداد مشتریانی که از تسهیلات شما بازدید می کنند را جهت تعیین بهترین زمان نما شویی در نظر بگیرید.

اگر از افراد درباره نمای ساختمان این است بپرسید آنچه را پاسخ می‌دهند}

بهترین زمان برای نما کاری پاییز و بهار است . بهترین زمان برای این کار ، اوایل اسفند است از آنجایی که با شروع شدن فصل بهار احتمال بارندگی به 100 درصد می رسد ، پس بنابراین بهتر است از اوایل اسفند آغاز به کار کنند تا با بارش باران مواجه نشود . بهترین زمان برای نما شویی ساختمان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. برای پوشاندن ته پیچ از ماستیک های رنگی یا خمیری نیز می توان استفاده کرد. سنگ های مناسب برای نمای ساختمان در دو دسته مصنوعی و طبیعی قرار می گیرند. این که یک معمار می تواند هنر طراحی خود را در معرض دید قرار دهد ، باعث ایجاد رقابت برای عرضه ی نماهای منحصر به فرد و زیبا خواهد شد و همچنین چهره شهر را زیبا خواهد کرد. به همین دلیل سازمان نظام مهندسی برای جلوگیری از این اتفاقات دستورالعمل ویژه ای را تدوین کرده است که در ادامه به توضی آن خواهیم پرداخت. نما بدنه ای از کالبد ساختمان است،به این معنا که وظیفه محافظت از ساختمان و محیا کردن آسایش ساکنین، بر عهده این عنصر می باشد. Post has be en generated  by behsaznama​ Con tent  Gener​at or DEMO!

دتایل نمای خشک سنگ

دیوار بارهای جانبی ناشی از فشارِ باد و طوفان را که بر آن وارد میشود از طریق اتصالات در طبقات یا ستونهای ساختمان به سازه اصلی ساختمان منتقل میکند. شاید به ذهنتان خطور کند که خب، نمای خارجی دریافت آفتاب را به حداقل میرساند و در نتیجه هزینهی استفاده از سیستم سرمایشی را کمتر میکند. ساختمان های تمیز اولین تاثیر فوق العاده را بر جای می گذارند. از این رو به راحتی و بدون نگرانی از تاثیر عوامل محیطی بر نمای ساختمان، می توانید از آجر نسوز استفاده کنید. پویایی در نما ساختمان یکی دیگر از اصول طراحی نما است و شما می توانید پویایی نمای یک ساختمان را به روش های مختلف نظیر عوض کردن ابعاد بازشوی نما نظیر پنجره و تلفیق مصالح مختلف و ترکیب کردن المان های عمودی و افقی و … علاوه بر سرامیک و سنگ های طبیعی و مصنوعی، بهترین نوع متریال برای نمای یک ساختمان، استفاده از آجر نما است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید