بهترین اجرای نما نکاتی که امسال خواهید خواند

این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید. مراحل اجرای رنگ آمیزی چندان فرآیند پیچیده ای نیست تنها با یک سینی رنگ و همچنين غلتک های رنگ آمیزی می توانید کار خود را آغاز کنید. پر واضح است که در صورت استفاده از نمای خشک نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. 2- سپس پروفیل هایی مثل نبشی رو که از قبل انتخاب شدن، روی پوسته ی ساختمان نصب می کنن. وقتی ورقه ی کامپوزیت در ساختمان هایی که با بتن سبک ساخته شده است استفاده شود باعث افزایش عایق صوتی آن میشود. و دیوار بیرونی را تا بالاترین نقطه ای که تحمل آن را احاطه کرده است.

روش اجرای نمای خشک

نمای پرده ای ثابت: در این نوع نما قطعات آجر به صورت پیدا/پنهان های ثابت ( بدون قابلیت تغییر شکل/ابعاد/فاصله) اجرا میشوند. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. استیل نسبت به روی، ظاهر زیبا تری دارد و البته نصب آن آسان تر هم است. میتوان اجرای آن را به کارگران ساده هم آموزش داد. آماده سازی اجزا: بسته به ابعاد و شکل آجر مورد نظر شیار،شکاف،سوراخ یا لبه ای در آن برای نصب طی پروسه ی تولید یا پس از آن ایجاد میشود.الزامات ابعادی آجر برای نصب خشک سخت گیرانه تر از استاندارد ملی آجر ایران است، بنابراین تمامی آجرها بایستی قبل از هر گونه عملیات آماده سازی برای نصب خشک در محدوده ی مجاز کالیبره شوند.

از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. نوع اتصال زیرسازی به نما باید کاملا کنترل گردد و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کرد. از طرف دیگر، یخ زدن آب سبب جدا شدن مصالح نما و سقوط آن خواهد شد. از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. عیب استفاده از چسب این است که اگر محیط اشباع از آب شود آب می تواند از قسمت های درز بندی شده نفوذ کند و باعث یخ زدگی و در نهایت کنده شدن آجر از سطح شود. صفحات سیمانی الیاف داریافایبرسمنت به عنوان ساخت سازخشک سیمانی درساختمان هایی که اسکلت انها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی ،دیوارداخلی سقف کاذب ونما استفاده میشود. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. ​Th is article w as cre​ated with the  help  of behsaznama C ontent ᠎Ge nerator ​DEMO.

اجرای نمای خشک در ایران

درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. در نتیجه راویز کاری (رابیتس کاری) چسبندگی بین نما و ساختمان رو بیشتر کرده، وزن سنگ های نما رو تحمل می کنه و استحکام و طول عمر نما رو افزایش میده. کالیبراسون و آماده سازی برای نصب با توجه به نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده برای هر پروژه، در کارخانه انجام میشود. این درحالی است که انواع نمای خشک آجرنما را میتوان در قالبهایی که برای آن تنظیم شده به صورت خیلی سریع چید و در نمای ساختمان به کار گرفت. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

قیمت سنگ نمای خشک کار می کند فقط زیر این موقعیت ها

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دتایل اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید