بهترین راه برنده شدن مشتریان و تأثیر بر بازارها با اجرای نما

در اجرای نمای سنگی خشک ، ابتدا زیرسازی و شاسی کشی نما متناسب با وزن نما طراحی می شود. اجرای زیرسازی فولادی (قوطی کشی فولادی) برای برطرف کردن بی نظمیهای ابعادی ساختمان. یخچال قصابی دو طرف نما تمام استیل با داشتن یک ردیف اویز لاشه و دو سوم طبقه، همچنین این یخچال ایستاده هم برای چیدمان انواع گوشت مناسب است و هم برای اویزان کردن لاشه و به نمایش گذاشتن آن استفاده میشود. یخچال پروتئینی در دو مدل یخچال قصابی یک طرف نما و یخچال قصابی دو طرف نما عرضه می گردد. ویترین قصابی برای فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها مناسب می باشد که به جهت نگهداری گوشت به صورت تازه بدون فریز شدن و یخ زدگی از آن استفاده میشود.ویترین قصابی به صورت سه درب، تمام شیشه سکوریت و دارای آویز لاشه می باشد. یخچال ایستاده قصابی از جمله یخچال هایی هستند، که دارای موتورهای قوی بوده تا بتوانند با کاهش دادن سریع دمای داخل یخچال از فساد شدن گوشت داخل آن جلو گیری کنند.برای راحت شدن جا به جایی و حمل و نقل یخچال های قصابی در قسمت پایین بدنه ی آن ها چرخ هایی قرار داده شده است، که به راحتی بتوانیم یخچال ها را جا به جا کنیم.  Post has ​been g en​erated ᠎by G SA  Conte᠎nt Generator Dem ov᠎er si on.

قطعات نمای خشک

یخچال گوشت قصابی که خود نوعی از یخچال ایستاده محسوب میشود، علاوه بر سرمایش بالا با کمپرسور قدرتمندی که دارد زیبایی و جلوه خاصی نیز به فروشگاه و فضای مورد نظر شما می دهد.. صنایع برودتی زئوس تولید کننده بهترین نوع یخچال قصابی می باشد.همچنین مجموعه ما این یخچال صنعتی را به صورت سفارشی و طبق سلیقه شما متقاضیان گرامی تولید، و به فروش میرساند.لازم به ذکر است که با توجه به سلیقه مشتری می توانیم لوگوی مد نظر، نام فروشگاه و حتی اسم برند آن ها را به صورت CNC روی آن ها درج کنیم.یخچال قصابی ویترینی در انواع تک درب، دو درب و سه درب قابل طراحی و ساخت هستند. ضمن اینکه نمای لوور فضای زیبایی را به ساختمان شما میبخشد و همچنین باعث تنظیم هوای محیط درونی میشود. در قصابی، سوپرگوشت و پروتئینی شما میشود.عایق بندی این یخچال مرغ و گوشت از نوع تزریق فوم پلی یورتان است که در برابر ورود هوای گرم به داخل یخچال غیر قابل نفوذ است. یکی از مهم ترین تجهیزات هر قصابی و سوپرگوشت پروتئینی یخچال قصابی می باشد.این محصول با سایر یخچال ها مانند یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت تفاوت زیاد و عملکرد کاملا متفاوتی دارد. از این محصول می توانید در سوپرمارکت ها، فروشگاه، و پروتئینی ها استفاده کنید.همچنین این یخچال در متراژ ۵/۱ متری و ۲ متری طراحی و تولید میشود.

انواع روش های نمای خشک

جنس بدنه بیرونی و داخلی این یخچال صنعتی تمام استیل ضد زنگ و ضد خش می باشد که همین موضوع باعث شده گوشت ها کاملا سالم بمانند و فاسد نشوند. کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. یخچال گوشت به صورت ایستاده طراحی شده که محصولات موجود در آن ها را زیر دمای اتاق و بالاتر از نقطه انجماد آب نگهداری کنند. یخچال جزیره قصابی نوعی یخچال ویترینی می باشد که به صورت خوابیده طراحی شده این یخچال دارای بدنه استیل می باشد.ویترین این یخچال از نوع شیشه خم برای حفاظت گوشت می باشد همچنین در قسمت زیرین این یخچال یک انبار برای نگهداری گوشت قرار داده شده است.قسمت انبار این یخچال صنعتی قصابی قابلیت نگهداری تکه های بزرگ گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.این یخچال صنعتی با توجه به نیاز مشتری در انواع مختلف شیشه تخت، شیشه خم طراحی و ساخته می شوند. بدنه ی این یخچال قصابی از مرغوب ترین استیل (۳۰۴) تولید شده است؛ از این رو این محصول در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و شما برای حفظ بهداشت گوشت می توانید به راحتی داخل یخچال را شست و شو دهید.یخچال قصابی ۲ متری در مدل های یخچال قصابی انباری دار، یخچال قصابی ویترینی تمام شیشه، یخچال قصابی لاشه خور و یخچال قصابی دو طرف نما در بازار با تنوع بالایی به فروش میرسد.این یخچال یک طرف نما باعث می شود تا گوشت در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

یخچال قصابی دو طرف نما برای این که بتواند از فاسد شدن تیکه های گوشت که در داخل یخچال گوشت قرار داده اید جلوگیری کند، باید برای تولید آن از قوی ترین موتورها استفاده شود، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل اتاقک یخچال را پایین بیاورد، و از فاسد شدن گوشت های داخل یخچال جلوگیری کند. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. استفاده از سنگهای طبیعی یکی از مشخصههای کاری شرکت پارس آمود در طراحی و اجرای نمای مسکونی است. جهت ماندگاری و بالا بردن کیفیت کار، استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید