بهترین 8 راه برای خرید نمای ساختمان استفاده شده

ایجاد خاصیت خود تمیزشوندگی در سطوح، جلوگیری از رنگپریدگی و افزایش دوام مصالح از مزایای استفاده از این محلول است. رنگ مخصوص آببندی با ایجاد پوششی لایهای بر روی سطوح، از پوسته شدن و ریزش نما جلوگیری میکند. چسبندگی بالا به سطوح، اجرای آسان و سریع، مقاومت در برابر تغییرات شیمیایی و خوردگی، عایقبندی و … سبک وزن: ورق کامپوزیت نسبتاً سبک وزن هستند، در نتیجه حمل و نصب آنها در مقایسه با سایر موارد آسان تر است. پر کردن درزها و حفرات ایجادشده در نمای ساختمان به وسیله چسب پلی اورتان، یکی از راههای آببندی سطوح مختلف است.(به طور کلی در هر روش ابتدا باید ترکهای موجود در نما ترمیم شوند؛ چرا که عدم ترمیم آنها، آببندی را بیاثر میکند.) انواع ورقهای فولادی، سطوح شیشهای و نماهای کامپوزیت را میتوان با این روش آببندی کرد. این سازه ها را می توان به عنوان نمای پوششی دیوارهای ساختمان نصب کرد. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز،آجر خنک کننده، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعابدار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو،کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک، قزاقی و …

5 روش‌ها شما می‌توانید نمای ساختمان بدون سرمایه گذاری مقدار بیش از حد از زمان شما

در صورت آشنایی با انواع ویژگی های هر متریال می توان اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین آن برای طراحی نما کرد. برای استفاده از این محصول ابتدا باید سطوح را از هر گونه آلودگی پاک و سپس خشک نمود. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پرهزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد. رنگ نمای ساختمان نقش مهمی در زیباسازی ورودی ساختمان ها دارد و به ترتیب روی ظاهر محله و حتی بافت شهر نیز تاثیر می گذارد. نمای یک ساختمان معرف کاربرده آن ساختمان می باشد نمای ساختمان در سطح شهر به عنوان عنصر تاثیر گذار ایفای نقش میکند و از این رو طراحی نما حائز اهمیت هس برای طراحی نمای ایده آل به کار گرفته شود وبا اطلاعات کافی به سمت طراحی بروید. برای ماندگاری بهتر رنگ باید به آبوهوای منطقه مورد نظر توجه نمود و ترکیبات را بر این اساس انتخاب کرد. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید.

برای اجرای این روش باید اطراف درزها را با چسب کاغذی بپوشانیم تا پلی اورتان با سطوح برخورد نکند. حالآنکه روشهای نوین اجرای سیمان نما مثل شاتکریتها و پاششهای حرفهای تا اندازه زیادی این مشکل را برطرف میکند. انتقال گرما و سرمای فراوان به درون واحد مسکونی تنها دستاورد این پنجرهها بود. نماهای چوبی خام رنگنشده، بتن، کاهگل، آجر، سنگ و سیمان از مصالحی هستند که با استفاده از این محلول میتوان نفوذ آب به درون آنها را کنترل کرد. این متریال دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی، فرسایش و یخ زدگی می باشد و در انواع طرح های مختلف به تولید میرسد و سرامیک های پرسلانی یکی از انواع سرامیک هایی هستند که مقاومت بسیار بالایی دارند و چند سالی می شود که استفاده از آن ها در نمای ساخت مرسوم شده است. به کارگیری الیاف سلولزی مقاومت این سازه را در برابر تنش های کششی و فشاری تحت تاثیر تغییرات دما کاهش داده و از شکل گیری موج و ترک خوردگی در ظاهر پنل جلوگیری می کند.

ویژگی های ساختاری و دوام این سازه موجب کاربرد گسترده آن در سازه نمای داخلی و بیرونی ساختمان به صورت نمای کامپوزیت، دیوارهای خارجی و داخلی و پوشش کف و کاذب شده است. برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. هزینههای مربوط به آب بندی نمای ساختمان در مقایسه با قیمت مصالح و خسارتهایی که ممکن است در صورت نفوذ رطوبت اتفاق بیفتند، بسیار کم است و در مقابل مزایای بسیاری برای سازه به همراه دارد. مقاومت در برابر پرتوهای فرابنفش، ممانعت از ایجاد جلبک و رسوب، پایداری در مقابل شویندههای اسیدی و بازی، جلوگیری از ایجاد شوره و خاصیت براقکنندگی از مزایای استفاده ازمحلول آبگریز کننده پایه آب است. قدرت چسبندگی بالا، عدم نیاز به زیرسازی، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر پرتو فرابنفش و تنشهای حرارتی، و خاصیت الاستیکی از مزایای چسبهای پلی اورتان هستند.

Content was cre᠎ated wi᠎th t​he ​he​lp of behsaznama Content G​enerator D emov er​si᠎on!

سیمانکاری نمای ساختمان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید